Service na uw aankoop

Jolanda Laport

Administratief ging de levering niet helemaal juist. Op mijn ingesproken telefoonbericht werd snel ingespeeld en een goede olossing geboden. Ik heb mijn vestelling inmiddels binnen. Fijn dat de... Administratief ging de levering niet helemaal juist. Op mijn ingesproken telefoonbericht werd snel ingespeeld en een goede olossing geboden. Ik heb mijn vestelling inmiddels binnen. Fijn dat de communicatie goed verliep!

Een mooie prodcuctlijn. Je kunt merken dat hier ervaringsdeskundigen met hart voor vrouwen en hun lot aan het werk zijn. Goede advisering.

De foto's op de website zijn helaas vaak vertekend. Dat vraagt aandacht!

sintemaartensdijk

Retourzending gedaan geld was snel op mijn rekening,maar dat je de retour zending moet betalen is geen service.Zal d

aardoor niet snel iets meer bestellen.
Ben snel terug gebeld...

aardoor niet snel iets meer bestellen.
Ben snel terug gebeld op bovenstaande reactie en het retour
bedrag zal op mijn rekening gestort worden,heel tevreden over!

Snel terug storten bedrag van retour zending

Het retour zenden ook gratis maken

Dineke de Vries-Kamp

Het was mijn eerste ervaring, normaal koop ik in een winkel. maar vind het heel prettig zo. ik kon op mijn gemak zoeken, vergelijken. ik zal dit zeker vaker doen.

Ik vond het zo mooi verpakt in het vloeipapier, het leek net een cadeautje.

Vlot

degelijk materiaal

nee

Prima lingerie.snelle levering!

Zeer klant vriendelijk

doet wat het brloofd

Amal

Zeer positief verrast over de ontspannen houding en hulp tijdens een eerste aankoop. Een aanrader voor iedereen die voor de eerste keer in aanraking komt met de aankoop van borstprothese kleding.

Telefonisch zeer meedenkend met de klant.

Mevr Waasdorp

Wat een hartelijke mensen aan de telefoon of ik al jaren klant ben ,zo vriendelijk word je benaderd !!!!
Ik blijf klant bij Louisana
Met vriendelijke groet
Mevr Waasdorp

Ik was vanochtend in de winkel. Had me vergist in de tijd maar werd toch geholpen. Er werd alle tijd voor me genomen. Zeer tevreden ben ik met mijn aankopen naar huis gegaan.

C. van Campenhout

Heeft alle tijd voor je