Service na uw aankoop

nee

nee

Zie onderstaand.

Goed verpakt.

Ook al klik je Mw aan, adressering staat op dhr. Echt vervelend.
Website is niet handig. Zoek maar eens naar het bestelde witte hemdje.

Prima ervaring: bestelling snel ontvangen en vlotte reacties op mail over retourneren van te grote bh's

Hele vriendelijke en snelle service

Mooie website, jammer is dat de achterzijde niet getoond wordt. Prettige communicatie

Kwalitatief goede producten

ook de achterkant van het product laten zien en meer product informatie op de website

Reactie Louisana.nl:

Bedankt voor uw feedback , wij zullen er aan werken om zoveel mogelijk foto's aan de achterzijde op te vragen . Wel zijn wij afhankelijk wat onze leverancier qua foto's bieden.
mvrgr M. Brouwer

Mjc van der lee

Zeer tevreden, makkelijk, zeker als je iets zoekt als je een prothese hebt, niet goed, krijg je zonder meer je geld terug

Nvt

Nvt

Snelle levering.

Nee.

Marijke

Zocht een hemdje wat je als onder- en bovenhemd kon dragen en vond het op internet, een hemdje van Nina von C. in Duitsland. Toen verder gezocht waar ik het in Nederland kon kopen en dat bleek... Zocht een hemdje wat je als onder- en bovenhemd kon dragen en vond het op internet, een hemdje van Nina von C. in Duitsland. Toen verder gezocht waar ik het in Nederland kon kopen en dat bleek Louisana te zijn. Heb het inmiddels gedragen en ben zeer tevreden. Zou graag ook ander ondergoed van dit merk bestellen en evt. andere kleuren.

Wist niet hoe de achterkant eruit zag.
Maattabel ontbrak.

Snel goed netjes

Snelle levering met de post

Nee

Ook foto van achterzijde van de badkleding tonen