Service na uw aankoop

Inclusief verzendkosten

N.v.t.

Ik heb in de namiddag een badpak besteld en dit werd de volgende dag zonder bijkomende kosten geleverd. Het was goed verpakt en kon toch door de brievenbus zodat ik niet thuis hoefde te blijven om... Ik heb in de namiddag een badpak besteld en dit werd de volgende dag zonder bijkomende kosten geleverd. Het was goed verpakt en kon toch door de brievenbus zodat ik niet thuis hoefde te blijven om het in ontvangst te nemen. Ik ben blij met de service en zal hun site ook in de toekomst in de gaten houden voor verdere bestellingen.

Snelle en goede levering. Verpakking niet te groot waardoor het door de brievenbus kan.

Het nadeel van de website vindt ik dat je geen cup maat kunt zoeken bij een bepaalde maat van een prothese badpak. Daardoor moet je alle mogelijkheden aanklikken om te kijken of het badpak met jouw... Het nadeel van de website vindt ik dat je geen cup maat kunt zoeken bij een bepaalde maat van een prothese badpak. Daardoor moet je alle mogelijkheden aanklikken om te kijken of het badpak met jouw maat ook jouw cup maat heeft.

Jessica Jonasse

PRima, snelle levering en duidelijke info

Snelle en adequate levering en Nina von C collectie.

Duidelijker website, collectie en bevestiging van betaling.

Nova Villaver

Echt goed en vriendelijk verkoopster

Echt goed..tevreden

Nee

nee

nee

marleen.

Bestelling altijd snel in huis.
en , mooi verpakt , echt een cadeautje voor jezelf !

zie boven....

Artikel snel geleverd, moest weer retour vanwege de maat. Heb gevraagd of deze er groter was maar kreeg alleen te horen van nee. Opbouwende kritiek in deze, geef aan of er een andere soortgelijk... Artikel snel geleverd, moest weer retour vanwege de maat. Heb gevraagd of deze er groter was maar kreeg alleen te horen van nee. Opbouwende kritiek in deze, geef aan of er een andere soortgelijk artikel is die misschien wel wat zou zijn? In dit geval komt de klant niet weer.

Zie boven

Goed.

Geen verzend- en retourkosten.

Diny Bakker

Zeer klantvriendelijk

dora de jong

Klantvriendelijk en kennis van zaken

snelle levering zoals beloofd.

de website mag wel wat makkelijker als een kleur er niet is b.v. dan loopt de website niet door zeg dan niet leverbaar ofzo