Service na uw aankoop

Goede ervaring. Het bestelde artikel is er al de volgende dag.

Gerda bek

Vorig jaar voor de eerste X by jullie geweest voor een nieuwe borstprothese en ben super geholpen door de dames.fyne aankopen gedaan die qua pasvorm en prys geweldig bevallen.vorige week een bh... Vorig jaar voor de eerste X by jullie geweest voor een nieuwe borstprothese en ben super geholpen door de dames.fyne aankopen gedaan die qua pasvorm en prys geweldig bevallen.vorige week een bh besteld die helaas niet op voorraad was.dus hoop m binnen snelle tyd te mogen ontvangen,dus helaas over de webshop nog geen bericht

Zeer vriendelijke dames en heel deskundig.was in t verleden eigenlijk slecht voorgelicht voor een aanzienlijk duurdere prijs helaas.maar vanaf november vorig jaar weet ik jullie te vinden

Nee geen tips of verbeterpunten.ik zou zeggen "gewoon doorgaan"

Fija van Kesteren

Koop hier altijd mijn borstprothese. Dit is de eerste keer dat ik iets
via de webshop koop. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis.
Super snel.

geertje

Geen enkele klacht of opmerking

snelle levering, nalevering werd duidelijk vermeld en was er binnen 1 week

geen verbeter punten

GM Lamerichs

Door omstandigheden was mijn bestelling ruim 2 weken onderweg. Wel hele mooie service dat ze mij persoonlijk op de hoogte hielden, en hun excuses aanboden voor de vertraging. Ben heel tevreden met... Door omstandigheden was mijn bestelling ruim 2 weken onderweg. Wel hele mooie service dat ze mij persoonlijk op de hoogte hielden, en hun excuses aanboden voor de vertraging. Ben heel tevreden met de bestelde produkten, en zal zeer zeker weer bij hun bestellen als ik weer wat nodig heb.

Hele goede communicatie, ze houden je persoonlijk goed op de hoogte als je bestelling vertraagd is.

Jolanda Laport

Administratief ging de levering niet helemaal juist. Op mijn ingesproken telefoonbericht werd snel ingespeeld en een goede olossing geboden. Ik heb mijn vestelling inmiddels binnen. Fijn dat de... Administratief ging de levering niet helemaal juist. Op mijn ingesproken telefoonbericht werd snel ingespeeld en een goede olossing geboden. Ik heb mijn vestelling inmiddels binnen. Fijn dat de communicatie goed verliep!

Een mooie prodcuctlijn. Je kunt merken dat hier ervaringsdeskundigen met hart voor vrouwen en hun lot aan het werk zijn. Goede advisering.

De foto's op de website zijn helaas vaak vertekend. Dat vraagt aandacht!

sintemaartensdijk

Retourzending gedaan geld was snel op mijn rekening,maar dat je de retour zending moet betalen is geen service.Zal d

aardoor niet snel iets meer bestellen.
Ben snel terug gebeld...

aardoor niet snel iets meer bestellen.
Ben snel terug gebeld op bovenstaande reactie en het retour
bedrag zal op mijn rekening gestort worden,heel tevreden over!

Snel terug storten bedrag van retour zending

Het retour zenden ook gratis maken

Dineke de Vries-Kamp

Het was mijn eerste ervaring, normaal koop ik in een winkel. maar vind het heel prettig zo. ik kon op mijn gemak zoeken, vergelijken. ik zal dit zeker vaker doen.

Ik vond het zo mooi verpakt in het vloeipapier, het leek net een cadeautje.

Vlot

degelijk materiaal