Service na uw aankoop

Zeer klant vriendelijk

doet wat het brloofd

Amal

Zeer positief verrast over de ontspannen houding en hulp tijdens een eerste aankoop. Een aanrader voor iedereen die voor de eerste keer in aanraking komt met de aankoop van borstprothese kleding.

Telefonisch zeer meedenkend met de klant.

Mevr Waasdorp

Wat een hartelijke mensen aan de telefoon of ik al jaren klant ben ,zo vriendelijk word je benaderd !!!!
Ik blijf klant bij Louisana
Met vriendelijke groet
Mevr Waasdorp

Ik was vanochtend in de winkel. Had me vergist in de tijd maar werd toch geholpen. Er werd alle tijd voor me genomen. Zeer tevreden ben ik met mijn aankopen naar huis gegaan.

C. van Campenhout

Heeft alle tijd voor je

zijn goed gesorteerd

Anne Marie B.

Uitstekende service, product kwam snel en de kwaliteit is echt goed en betaalbaar.

Ruime keuze voor vrouwen die een dubbele of eenzijdige mastectomie hebben gehad.
Ik ben erg blij dat ik deze webshop heb gevonden en ik beveel hem zeker aan!

Nee.

Zeer snelle en zorgvuldige afhandeling en levering. Wat ik fijn vind is dat ik op de hoogte werd gehouden per mail van status van de bestelling. Ook in de doos nog eens een bon met de uitgebreide... Zeer snelle en zorgvuldige afhandeling en levering. Wat ik fijn vind is dat ik op de hoogte werd gehouden per mail van status van de bestelling. Ook in de doos nog eens een bon met de uitgebreide info. Ziet er allemaal zeer verzorgd uit!!!

Duidelijke info

Carla Teeuwen

Snel en goed verpakt.

Snelheid

Anoniem uit Limburg

Snelle levering in mooie verpakking

Snel en leuk ingepakt. En 10%kortinvoucher volgende aankoop

rg marton-koster