Service na uw aankoop

Alles was prima in orde

Misschien laten weten of het per brievenbus post komt of via een bestelwagen

Prettige medewerksters. Goede service. Snelle levering

N de Klerk

Ondanks wat de website beloofde was het artikel niet aanwezig heel jammer
Wel netjes afgehandeld

X

X

Helaas waren de bestelde producten niet op de juiste maat voor mij maar de afhandeling/service daarna was perfect

snelle reactie, service

ariette koppenaal

Ja heel goed

mooi over zicht van de bad kleding

nee zo het even niet weten

Goede ervaring. Het bestelde artikel is er al de volgende dag.

Gerda bek

Vorig jaar voor de eerste X by jullie geweest voor een nieuwe borstprothese en ben super geholpen door de dames.fyne aankopen gedaan die qua pasvorm en prys geweldig bevallen.vorige week een bh... Vorig jaar voor de eerste X by jullie geweest voor een nieuwe borstprothese en ben super geholpen door de dames.fyne aankopen gedaan die qua pasvorm en prys geweldig bevallen.vorige week een bh besteld die helaas niet op voorraad was.dus hoop m binnen snelle tyd te mogen ontvangen,dus helaas over de webshop nog geen bericht

Zeer vriendelijke dames en heel deskundig.was in t verleden eigenlijk slecht voorgelicht voor een aanzienlijk duurdere prijs helaas.maar vanaf november vorig jaar weet ik jullie te vinden

Nee geen tips of verbeterpunten.ik zou zeggen "gewoon doorgaan"

Fija van Kesteren

Koop hier altijd mijn borstprothese. Dit is de eerste keer dat ik iets
via de webshop koop. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis.
Super snel.

geertje

Geen enkele klacht of opmerking

snelle levering, nalevering werd duidelijk vermeld en was er binnen 1 week

geen verbeter punten

GM Lamerichs

Door omstandigheden was mijn bestelling ruim 2 weken onderweg. Wel hele mooie service dat ze mij persoonlijk op de hoogte hielden, en hun excuses aanboden voor de vertraging. Ben heel tevreden met... Door omstandigheden was mijn bestelling ruim 2 weken onderweg. Wel hele mooie service dat ze mij persoonlijk op de hoogte hielden, en hun excuses aanboden voor de vertraging. Ben heel tevreden met de bestelde produkten, en zal zeer zeker weer bij hun bestellen als ik weer wat nodig heb.

Hele goede communicatie, ze houden je persoonlijk goed op de hoogte als je bestelling vertraagd is.