Rich

6x een niet werkend toetsenbord, geen begrip vanuit Loi

Ervaring LOI Kidzz

Niet tevreden over de klachtafhandeling. Jammer

Reactie LOI Kidzz:

Wij betreuren het dat u dit zo ervaart. Uit onze administratie is gebleken dat er nieuwe toetsenborden zijn toegestuurd. Het betreft een gratis kado bij de cursus,

Hetty Bruens

Een goede heldere cursus voor kinderen.

Ervaring LOI Kidzz

Erg fijn dat je weer terug gaan als het even niet gaat. Onze zoon vond het lastig dat hij het niet verder ging bij fouten dat je dan blijft steken. Het systeem kan het ook als fout rekenen maar dat... Erg fijn dat je weer terug gaan als het even niet gaat. Onze zoon vond het lastig dat hij het niet verder ging bij fouten dat je dan blijft steken. Het systeem kan het ook als fout rekenen maar dat je wel verder kunt gaan met de opdracht, dan zou hij minder frustratie hebben.

Hein

Behulpzaam

Ervaring LOI Kidzz

Fijn om op afstand als ouder meegenomen kort en informatief te worden bij de voortgang van de typecursus.

Simone vd IJssel

Leuke en goede typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond de cursus erg leuk om te doen! Ze zat echt ook midden in het "spel" met alle opdrachten

Fam. Van der Veeken

Prima cursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon vond het heel erg leuk om te doen

S.

Goed en spelenderwijs leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft altijd met veel plezier getypt omdat het een soort game was. Hij heeft het snel en goed afgerond.

Matilda Davidson

Plezier

Ervaring LOI Kidzz

was makkelijk en met veel plezier gedaan

Willeke

Een kindvriendelijke cursus van goede kwaliteit

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft zonder al te veel moeite een prachtig resultaat behaald met de LOI Kidzz typecursus, een diploma! In de lessen zit genoeg herhaling waardoor het typen steeds beter en sneller ging.... Mijn zoon heeft zonder al te veel moeite een prachtig resultaat behaald met de LOI Kidzz typecursus, een diploma! In de lessen zit genoeg herhaling waardoor het typen steeds beter en sneller ging. Mijn zoon en ik zijn erg blij met het resultaat!

Clemens van Osch

Finn Timmerman

LOI kidzz typcurusus: GEWELDIG!!

Ervaring LOI Kidzz

Duidelijk, goed te begrijpen voor kinderen en vooral leuk om uit te voeren!