LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Steven Pieters

Heel leuk concept voor weinig geld! Eerste voorstel paste niet echt, maar nadat ik mijn ideeen wat beter had omschreven was het resultaat super.

Vadebra Administraties

Zeer goed, heel mooi logo ontvangen. Opmerkingen zijn ook snel verwerkt in een aangepaste versie.

Veggiecleanprofs

Veggiecleanprofs

Mantelhart

Goede service! Milan luisterde goed naar mijn wensen, paste ook de hele kleine punten aan. Hierdoor heb ik een topresultaat gekregen zoals ik dat wilde. Het is een mooi logo geworden met een mooie... Goede service! Milan luisterde goed naar mijn wensen, paste ook de hele kleine punten aan. Hierdoor heb ik een topresultaat gekregen zoals ik dat wilde. Het is een mooi logo geworden met een mooie huisstijl.

Als beginnend ondernemer wil je graag veel zelf doen. Juist het uit handen geven aan LogoLove is een hele goede stap geweest die ik iedereen kan aanraden. Je houdt zelf de regie, maar het ontwerp is mooier dan ik zelf had gekund.

Ferry

De dienst was zeer goed. Er was een kleine hick-up met aanleveren van materiaal, waarbij eerst PDF geleverd wordt, maar dit wordt prima opgepakt door Milan na aanvraag voor de bronbestanden. De dienst was zeer goed. Er was een kleine hick-up met aanleveren van materiaal, waarbij eerst PDF geleverd wordt, maar dit wordt prima opgepakt door Milan na aanvraag voor de bronbestanden.

Binnen een week is van aanvraag tot volledige realisatie alles compleet gemaakt. Zeer goed dus!

Kwaliteit van de dienst is zeer professioneel en het resultaat zijn we dan ook echt heel blij mee.

Mariposas Aesthetics

Tot zover, perfect.. prachtig logo en huisstijl. Nu nog wachten op de website maar daar heb ik door mijn ervaring tot nu toe de volste vertrouwen in.

JDC Elektrotechniek

Goed contact en duidelijke uitleg met alle mogelijkheden die er zijn.
Erg tevreden over het ontwerp en de service die geboden wordt.

Opweg Dagbesteding

Top!

Arjan Wulder

LogoLove is snel en heeft de wensen prima verteld in een passend logo en huisstijl. Ook op- of aanmerkingen werden snel verwerkt.

Ning op locatie

Snelle service!