LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Petra

Fijne communicatie en ze komen hun afspraken goed na. Tevreden!

040Tax

Betaalbaar & Goed

AB Interieur

Mijn ervaring is zeer positief! Logo is erg snel geleverd, waarna mijn huisstijl ook meteen volgde. Ziet er allemaal prachtig uit, complimenten LogoLove.

De Darmtherapeut

Echt in no time een prachtig logo. Ik zal eerlijk zeggen dat ik even getwijfeld had omdat het een wel héél interessant aanbod was. Dit is toch geen oplichterij?
Maar nee.
Het eerste...
Maar nee.
Het eerste concept was direct goed. Iets aan de kleur gewijzigd en voilà, binnenkort staat mijn nieuwe logo te shinen op mijn website www.dedarmtherapeut.nl. Neem gerust een kijkje!

MinFoodFit

Klantgericht en snel

Van Meegen Solutions

Mijn ervaring is niet goed. De communicatie en luisteren naar de klantvraag waren onder de maat. Logo en huisstijl zijn op zich prima, het duurde veel te lang voor vragen werden beantwoord. Ook het... Mijn ervaring is niet goed. De communicatie en luisteren naar de klantvraag waren onder de maat. Logo en huisstijl zijn op zich prima, het duurde veel te lang voor vragen werden beantwoord. Ook het ontbreken van telefonische afstemming vond ik vervelend, dit had zeker gescheeld ind e afstemming. De benadering kwam niet persoonlijk, maar gestandaardiseerd over.

Schildersbedrijf VANOUDS Vakschilders

Logo's zijn zeer proffesioneel!

Maarten Montage

Fantastisch bedrijf, super service! Zelf na een jaar nog, dan passen ze opnieuw het mooi gemaakte logo aan!

ATOA

Mijn ervaring met LogoLove is niet zo positief. De snelheid waarmee het bedrijf zegt te werken bleek niet te kloppen. Na mijn aanvraag kon ik bijna een week wachten op het eerste ontwerp. Op mijn... Mijn ervaring met LogoLove is niet zo positief. De snelheid waarmee het bedrijf zegt te werken bleek niet te kloppen. Na mijn aanvraag kon ik bijna een week wachten op het eerste ontwerp. Op mijn vraag om telefonisch contact op te nemen werd alleen per mail gereageerd. Ook de factuur (die ik nodig had voor mijn belastingaangifte) heb ik ondanks herhaaldelijk verzoek niet ontvangen.