LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Maarten Montage

Fantastisch bedrijf, super service! Zelf na een jaar nog, dan passen ze opnieuw het mooi gemaakte logo aan!

ATOA

Mijn ervaring met LogoLove is niet zo positief. De snelheid waarmee het bedrijf zegt te werken bleek niet te kloppen. Na mijn aanvraag kon ik bijna een week wachten op het eerste ontwerp. Op mijn... Mijn ervaring met LogoLove is niet zo positief. De snelheid waarmee het bedrijf zegt te werken bleek niet te kloppen. Na mijn aanvraag kon ik bijna een week wachten op het eerste ontwerp. Op mijn vraag om telefonisch contact op te nemen werd alleen per mail gereageerd. Ook de factuur (die ik nodig had voor mijn belastingaangifte) heb ik ondanks herhaaldelijk verzoek niet ontvangen.

R.V. Tuinaanleg

Mijn logo laten aanpassen met een nieuwe bedrijfsnaam en het logo ziet er ook meteen een stuk mooier en professioneler uit.

GoodFood-FeelFit!

Het concept online logo ontwerp van LogoLove werkt! Na het invullen van het formulier met vragen over voorkeur voor kleur, stijl, sfeer, voorbeelden ect. ging de accountmanager, na zich eerst netjes... Het concept online logo ontwerp van LogoLove werkt! Na het invullen van het formulier met vragen over voorkeur voor kleur, stijl, sfeer, voorbeelden ect. ging de accountmanager, na zich eerst netjes te hebben voorgesteld, ;-) met deze en een toelichting van mijn bedrijf aan de slag. Al snel werd duidelijk dat hij (Milan in mijn geval) heel goed begreep wat ik zocht in mijn logo! Na een paar suggesties en aanpassingen was mijn supervette logo een feit! Stijlvol en professioneel, herkenbaar en origineel.. Ben er trots en heel erg blij mee!

Maaike de Bruijne

Mooi logo, op basis van de door mij gemaakte schetsen. Niet of nauwelijks reactie op mijn vragen. Huisstijldocumenten anders opgeleverd dan gevraagd, zonder toelichting te geven. Huisstijldocumenten... Mooi logo, op basis van de door mij gemaakte schetsen. Niet of nauwelijks reactie op mijn vragen. Huisstijldocumenten anders opgeleverd dan gevraagd, zonder toelichting te geven. Huisstijldocumenten printklaar opgeleverd, niet digitaal bruikbaar!!!!

a&s 3d

Top bedrijf, alles op wens

SociaalPlus BV

Fijne communicatie met Milan. We hebben echt wel een aantal wijzigingen gevraagd. Telkens netjes geregeld met een fijn en mooi eindresultaat

DHN Brandveilig

Mijn logo tot gewenste resultaat samen gebracht

Mataraxx

Zeer mooi resultaat , helemaal hoe ik het wou, dikke aanrader thx guys