Logochoc

Fijne verzorging van onze Paasattentie

Elise van de Geer

Snelle reactie, goede afhandeling

Albert Ruijgrok

Goede producten en snelle levering

Liv Dingeman/ Leonardo Hotels

Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen! De medewerkers zijn vriendelijk, denken met je mee en reageren snel op mails. Daarnaast is de kwaliteit van de chocola super en doet het bedrijf er alles aan om... Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen! De medewerkers zijn vriendelijk, denken met je mee en reageren snel op mails. Daarnaast is de kwaliteit van de chocola super en doet het bedrijf er alles aan om op de wensen van de klant in te spelen wat ontwerp betreft. De levering was tot slot ook vlot! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen. Erg bedankt :)

Jurgen van den Berg / BioTrading Benelux B.V.

Choclode platen besteld in drie smaken: Puur, Mel en Wit.
Platen als in 9 cm petrischaal platen dit i.v.m. ons bedrijf die Kant-en-klare voedingsbodems maakt.
Bestelling is prima gegaan en...
Choclode platen besteld in drie smaken: Puur, Mel en Wit.
Bestelling is prima gegaan en op de platen zit ook ons logo.
Onlangs persoonlijk de platen opgehaald. Had wellicht graag nog een kop koffie gedronken....:)

Reactie Logochoc:

Bedankt voor je review Jurgen, we zaten in de laatste 'paas-hectiek' maar volgende keer drinken we zeker een bak koffie :-). Dank voor het ophalen en de mooie bestelling en graag tot de volgende keer!

van Stipdonk Landschapsinrichting ,

Als alles goed is gegaan is ons presentje nu onderweg naar de klanten. de smaak kan ik niet beoordelen maar daar zal het niet in zitten

Buyer Loopper

Great experience

Martin Q

Prettige service, levering op tijd en kwaliteit prima. Een prima ervaring dus

Barbara

Lekkere chocola en goede service

Ingrid Snoeys

Voor mij is het een eerste kennismaking