LogoChoc

IlikePM

Snel en uniek product dankzij wikkel op besteling

Stronghold

Geweldig meedenkend meewerkend

Heers

We hebben al meerdere malen chocolade van Logochoc ingezet al relatiegeschenk. Chocoladeletters met logo, bonbons met logo, 'Like' duimpjes en onlangs weer met Valentijn. De service en kwaliteit... We hebben al meerdere malen chocolade van Logochoc ingezet al relatiegeschenk. Chocoladeletters met logo, bonbons met logo, 'Like' duimpjes en onlangs weer met Valentijn. De service en kwaliteit zijn top!

LearningWaves

Meer dan goed: ze dachten mee en de levering was sneller dan verwacht

Erg tevreden met bestelling en tevens met de geboden service. In eerste instantie verkeerd bezorgd door de pakketdienst, maar door contact op te nemen is dit direct en adequaat verholpen. Bestelling... Erg tevreden met bestelling en tevens met de geboden service. In eerste instantie verkeerd bezorgd door de pakketdienst, maar door contact op te nemen is dit direct en adequaat verholpen. Bestelling alsnog de volgende dag in huis!

Na wat problemen met de levering van Acticoa Chocolade Druppels moet ik zeggen dat Logochoc de vervanging daarvan verder perfect heeft opgelost. En de chocolade die er als een goedmaker bij was... Na wat problemen met de levering van Acticoa Chocolade Druppels moet ik zeggen dat Logochoc de vervanging daarvan verder perfect heeft opgelost. En de chocolade die er als een goedmaker bij was gevoegd smaakte uitstekend. Mijn compliment!

Super! Echt heel vriendelijk en behulpzaam. En de chocolade was echt fantastisch.

Goed, snelle levering

elk®

Vriendelijk, heel snel en meedenkend