personeelsvereniging

Mijn ervaring is zeer goed. Zeer professionele organisatie, die weet waar het om draait. Mensen vermaken en entertainen.

moordspel gif

Sandra van Thiel

Voor mijn 50e verjaardag heb ik een lunch voor familie en vrienden georganiseerd, met een verrassing: een moordspel met acteurs van Living Tale. Het was een groot succes. Iedereen vond het prachtig.... Voor mijn 50e verjaardag heb ik een lunch voor familie en vrienden georganiseerd, met een verrassing: een moordspel met acteurs van Living Tale. Het was een groot succes. Iedereen vond het prachtig. Een mooie manier om mensen die elkaar niet allemaal even goed kennen, samen te laten puzzelen. En de acteurs deden het geweldig goed, ze nemen je mee in het spel, er is veel humor en improvisatie, en tot op het laatste moment bleef het spannend: wie heeft het nou gedaan?

Het Testament (lunch)

Promens-Care

Harstikke leuk om samen als team eens op een andere manier met elkaar de tijd door te brengen. We hoopten op plezier, gekkigheid en veel creativiteit. Alles wat we hoopten zat er in . Soms was de... Harstikke leuk om samen als team eens op een andere manier met elkaar de tijd door te brengen. We hoopten op plezier, gekkigheid en veel creativiteit. Alles wat we hoopten zat er in . Soms was de chaos zo groot dat ook de acteurs er de handen vol aan hadden, hertgeen voor ons ook leuk was om te zien.

Welk spel/maatwerk?

Het ging om de ontsnapping in 2 dagdelen. Voordeel van 2 dagdelen is dat niet alles onder druk staat en dat het daardoor een weergave wordt van het dagelijkse, waar al zo veel druk en hectiek is.

Afke Sietsma

Deze escape room was echt heel leuk! Ik heb eerder een escape room in een echte gevangenis gedaan en ik vond dit veel leuker. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog, omdat het gewoon thuis was, maar... Deze escape room was echt heel leuk! Ik heb eerder een escape room in een echte gevangenis gedaan en ik vond dit veel leuker. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog, omdat het gewoon thuis was, maar de eerste bewaker wist meteen heel goed de sfeer neer te zetten. Het was ook best een hele leuke en spannende uitdaging om uit te vinden welke bewaker je het beste kon kiezen voor de volgende 'ronde', zodat je zo effectief mogelijk de juiste informatie kon verzamelen om mee te ontsnappen. Een goede samenwerking tussen de deelnemers maakte het hele spel nog leuker, omdat we echt heel interactief met elkaar bezig waren. Wat ook leuk was, is dat het tot het einde spannend bleef. En tijdens het napraten met de acteur kwam je er achter hoe iedereen het had beleefd. Dat was een leuke afsluiting, want er gebeurde zo veel dat je tóch niet alles meekrijgt, ook al probeerde ik dat wel.

Escape Room Thuis

Gerben Bulthuis

We hebben afgelopen weekend een zeer leuke ervaring gehad met de escaperoom van LivingTale.
Rein leid je met leuke puzzels en verwarrende aanwijzingen goed door het spel heen waardoor het zeker mogelijk is om binnen de gestelde tijd te ontsnappen. Wel wordt er voor gezorgd dat je bijna de volledige tijd nodig hebt en dat je tot het laatste moment in spanning zit of je het wel gaat redden.

De verschillende typetjes die tijdens het spel aan bod komen zijn ook erg goed neergezet waardoor je met de nodige tact je interactie moet hebben.

Al met al een aanrader voor een leuk avondje uit.

Escaperoom

H.Oosterbroek

Prima Jurgen was ruim op tijd en na enige aarzeling (hij was alleen) heeft hij er voor ons een gezellig
avond van gemaakt.

2 maal een typetje

Taggi Eenstroom

Acteurs weten de sfeer goed neer te zetten. Onze teamdag was een mede dankzij het Multi Maffia spel zeer geslaagd. Bedankt!

Multi maffia

Jeanette van Lieshout

Goed georganiseerd. Heel fijn dat Living Tale zelf contact zocht met het door ons uitgezochte restaurant om alles door te spreken. Daardoor konden ze zelf aangeven hoe e.e.a. moest staan en wanneer... Goed georganiseerd. Heel fijn dat Living Tale zelf contact zocht met het door ons uitgezochte restaurant om alles door te spreken. Daardoor konden ze zelf aangeven hoe e.e.a. moest staan en wanneer de gangen geserveerd dienden te worden. Hierdoor liep alles op rolletjes en hadden wij een onbezorgde avond.

Moordspel

M. van Poelgeest/ De Friesland Zorgverzekeraar

Een enorm leuke toevoeging voor het diner. Iedere deelnemer pakte zijn/ haar rol op en er ontstond een waar theaterstuk. het spelelement zorgde voor extra dynamiek. Wie had de moordenaar gevonden en... Een enorm leuke toevoeging voor het diner. Iedere deelnemer pakte zijn/ haar rol op en er ontstond een waar theaterstuk. het spelelement zorgde voor extra dynamiek. Wie had de moordenaar gevonden en wat was het motief.....

Moordmotief mysterie

afdeling KNO Isala Klinieken

We wilen voor ons personeelsuitje voor ruim 40 personen iets leuks bedenken en dat is gelukt! hele leuke en interactieve avond, goede organisatie en acteurs

motief voor moord