Na een lipofilling koos ik, op aanraden van mijn arts, voor 'TF Comfort'. Deze past me heel goed en zit comfortabel. Aan beide zijkanten zitten haakjes en een rits zodat je je broek veel makkelijker... Na een lipofilling koos ik, op aanraden van mijn arts, voor 'TF Comfort'. Deze past me heel goed en zit comfortabel. Aan beide zijkanten zitten haakjes en een rits zodat je je broek veel makkelijker aan en uit kan doen. Het is wel vrij moeilijk om hier aan te kunnen omdat alles heel erg spant. Het zou veel gemakkelijker (en ook goedkoper) geweest zijn als ze dit enkel vooraan hadden geplaatst, net zoals bij een gewone broek.
De service was top! Omdat ik pas een paar dagen voor de operatie beslist had dit te bestellen, was de kans klein dat ik mijn pakje tijdig zou ontvangen, maar het is toch gelukt. Dikke pluim voor Sylvia van Dalen, Sales Support!

Ik was op zoek naar een goed zittende corrigerende legging . Deze vond ik na lang zoeken bij Lipoelastic !
Ik wist voorheen niet eens dat dit bedrijf überhaupt bestond , laat staan met deze hoogwaardige artikelen .....
De legging die ik opgestuurd kreeg was er de volgende dag al ! En ik trok hem aan en hij zat perfect !
Ik heb gelijk een tweede besteld , deze krijg ik morgen .
Ben 100% tevreden over dit bedrijf met een plusje voor de klantenservice !!!

Carla

Ik was al een tijdje opzoek naar een ademende sport bh welke ook goede compressie geeft. Op aanraden van een vriendin ben ik bij deze club terecht gekomen, na een telefoontje over mij maten en wat... Ik was al een tijdje opzoek naar een ademende sport bh welke ook goede compressie geeft. Op aanraden van een vriendin ben ik bij deze club terecht gekomen, na een telefoontje over mij maten en wat advies was het geregeld. Ik ben er blij mee!

Ik heb op 16-05-2018 besteld en betaald, en krijg via track en tracé te horen dat er pas op 22-05-2018 bezorgt gaat worden.
Dat is dus niet-coalitiefracties in advertentie beschreven staat, en...
Dat is dus niet-coalitiefracties in advertentie beschreven staat, en moest dus via ander bedrijf voor nu ook nog een andere bh bestelen die wel de volgende dag geleverd is.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Geachte mevrouw, wat vervelend om te vernemen dat het transport van het door u bestelde artikel zo lang op zich heeft laten wachten. Voor producten welke wij niet direct uit onze voorraad in... Geachte mevrouw, wat vervelend om te vernemen dat het transport van het door u bestelde artikel zo lang op zich heeft laten wachten. Voor producten welke wij niet direct uit onze voorraad in Nederland kunnen leveren versturen wij deze vers vanuit de fabriek in Tsjechië. Het kan in dat geval 3 tot 7 werkdagen duren voordat het pakket op uw locatie aankomt, hiervoor zijn wij volledig afhankelijk van de snelheid van de transporteur, in uw geval DHL. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen.
Wij betreuren uw klacht te vernemen via onze reviewpagina en wij hierdoor niet de kans hebben gekregen u tijdig te voorzien van een passende oplossing. Nu heeft u in onze ogen onnodig kosten moeten maken en dat is zeer jammer. Toch hopen wij dat u ons product naar tevredenheid zult dragen wanneer het binnen is en wensen u een voorspoedig herstel.
Mocht u behoefte hebben om alsnog contact op te nemen dan zijn wij bereikbaar via telefoonnummer: 073 203 2550 of ons e-mailadres: info@lipoelastic.nl.