Henny

Zeer goede service, vriendelijk snelle levering en afhandeling.

Kirsty

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen net aan de telefoon

Best tevreden. Bestelling ging wat later zijn dan verwacht, maar kreeg keurig een telefoontje hierover. Daarna was bestelling mooi op tijd.

Petra Seroeyen

Gisteren besteld vandaag geleverd.
Afgelopen maandag borst reducerende operatie gehad. Ik had nieuwe afmeting vd borsten genomen en ingegeven en past perfect.
Dank je

Jose

Heel erg fijn geholpen! Had best wel spoed ivm onverwachte operatie, alle hulp gekregen en prima op tijd het juiste pak binnen, super!

Liever anoniem

Product was niet op voorraad ze hebben me dus opgebeld om te weten of het nog goed was om ongeveer 5 dagen te wachten of ik liever het geld terug had, ik heb gezegd dat het ok was om te wachten... Product was niet op voorraad ze hebben me dus opgebeld om te weten of het nog goed was om ongeveer 5 dagen te wachten of ik liever het geld terug had, ik heb gezegd dat het ok was om te wachten omdat het pas voor enkele weken later was, is goed aangekomen, goed produkt, goede prijs ook

Desiree

Net na 2 uur besteld op vrijdag en zaterdag middag al binnen. Het vestje zit perfect! Super comfortabel en heb nu zoveel minder last van mijn armen. Bedankt voor de super snelle levering.

Johanna

Bedank voor alle hulp en geduld bij het passen van mijn bodysuit. Ik ben superblij met het pak en hoop dat helpt na mijn behandeling.

Goede service!

Skeeter Naloop

Helaas heb ik mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen. Lipoelastic belooft snelle levering binnen een dag na bestelling maar ik wacht nu al 5 dagen. Ben erg teleurgesteld.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Beste Skeeter,
Beste Skeeter,
Wat vervelend om te vernemen dat het transport van het door u bestelde artikel zo lang op zich heeft laten wachten. Voor producten welke wij niet direct uit onze voorraad in Nederland kunnen leveren versturen wij deze vers vanuit de fabriek in Tsjechië. Het kan in dat geval 3 tot 7 werkdagen duren voordat het pakket op uw locatie aankomt, hiervoor zijn wij volledig afhankelijk van de snelheid van de transporteur. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen. Ik ben echter bang dat uw klacht berust is op een misverstand.
Wanneer u een selectie maakt van het product (maat en kleur) staat op onze website aangegeven of het product in Nederland op voorraad is of dat er 5 tot 7 werkdagen levertijd van toepassing is.
Helaas is bij uw product ten tijde van bestellen een levertijd van 5 tot 7 werkdagen gebleken. Ik heb even nagekeken hoelang de uiteindelijke levertijd was. Het pakket is bij u aangekomen in 3 werkdagen en daarmee ruim binnen de aangegeven wachttijd.
Wij hopen dat u ondanks dit misverstand veel plezier heeft van uw aankoop en wensen u een voorspoedig herstel.
Mocht u behoefte hebben om alsnog contact op te nemen dan zijn wij bereikbaar via telefoonnummer: 073 203 2550 of ons e-mailadres: info@lipoelastic.nl.