Annie Eykenboom

Ik beveel dit bedrijf aan omdat ze na een klacht van een bh die niet goed zat en waarvan de naden schuurden en absoluut niet comfortabel zaten, er eentje gratis vervangen hebben. Stuur wel een... Ik beveel dit bedrijf aan omdat ze na een klacht van een bh die niet goed zat en waarvan de naden schuurden en absoluut niet comfortabel zaten, er eentje gratis vervangen hebben. Stuur wel een Email, via andere weg werden de berichten te laat gelezen, maar na een mail de volgende dag antwoord. Dus dank daarvoor .

Wilma

Ik heb wat problemen gehad met een type bh , maar ik kreeg zonder enig probleem een nieuwe toegezonden. Zeer goede service, bedankt !

Rita Wagenaars

Na mijn buikwandcorrectie had ik vanuit de kliniek een maagband om gekregen maar dat is een ware hel. Schuurde mijn huid kapot en bleef niet zitten. Via chat informatie opgevraagd en dit werd zeer... Na mijn buikwandcorrectie had ik vanuit de kliniek een maagband om gekregen maar dat is een ware hel. Schuurde mijn huid kapot en bleef niet zitten. Via chat informatie opgevraagd en dit werd zeer netjes beantwoord. Via Lipoelastic de VF Variant besteld. Het werd binnen 1 dag geleverd. Super materiaal en zit heerlijk.. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Marion vd putten

Geweldig goed advies gehad ! Blij mee !

Carine

De compressie BH zit niet comfortabel. Ik baseerde mijn aankoop/maat op de maattabel. De boord onderaan rolt op en doet pijn. Ik heb eigenlijk meer last van de compressie BH dan van de operatie... De compressie BH zit niet comfortabel. Ik baseerde mijn aankoop/maat op de maattabel. De boord onderaan rolt op en doet pijn. Ik heb eigenlijk meer last van de compressie BH dan van de operatie zelf. Dit kan toch de bedoeling niet zijn?

Beste Carine,
Beste Carine,
Dank u voor uw feedback. Na ons telefonisch gesprek, waarin u uw maten heeft doorgegeven, blijkt dat op basis van uw afmetingen u een maat groter had moeten bestellen. Het spijt ons dat u een negatieve beoordeling heeft achtergelaten, vooral omdat we contact met u hebben opgenomen over uw probleem, maar in eerste instantie geen reactie hebben mogen ontvangen.
We streven ernaar om gedegen advies te geven, vooral omdat nazorg van groot belang is.
LIPOELASTIC

Floor

Maattabel klopt werkelijk voor geen meter. Meeste artikelen vallen veel kleiner, 1 bh viel juist te groot. Erg misleidend en zonde van de verzendkosten en milieubelasting. Bij retourneren krijg je... Maattabel klopt werkelijk voor geen meter. Meeste artikelen vallen veel kleiner, 1 bh viel juist te groot. Erg misleidend en zonde van de verzendkosten en milieubelasting. Bij retourneren krijg je geen ontvangstbevestiging en word je niet op de hoogte gehouden van de status van je retourzending. Nu bijna 2 weken na retourzending nog geen geld terug. Bh en drukpak dat wèl past is comfortabel en van goede kwaliteit.

nathalie

Ik heb ook gebruik gemaakt van de maattabel maar toch is het product veel te klein op de buik en heupen. Jammer en zonde van de verzendkosten

Dag Nathalie,
Dag Nathalie,
Jammer om te horen dat uw pak niet past. Hiervoor kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. U kunt onze klantenservice bereiken op info@lipoelastic.nl of 073 203 2550.

Julie

Ondanks dat ik het maattabel heb gebruikt, denk ik dat ik toch een maat groter nodig had. De onderband spant heel hard.

Dag Julie,
Vervelend om te horen dat het pak toch niet helemaal goed zit. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
Contact opnemen...
Dag Julie,
Contact opnemen met onze klantenservice kan per e-mail: info@lipoelastic.nl of telefonisch: 073 203 2550. Wij zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00

Barbara Cense

De PI special comfort besteld.
Fijn: het materiaal, de druk die deze geeft op de borsten, de rits en de haakjes aan de voorkant, de verstelbare haakjes op de schouders.
Niet fijn: de...
De PI special comfort besteld.
Niet fijn: de afwerking van de naden die naast de verstelbare haakjes op de schouders zitten, zijn zo scherp dat ze krassen maken op mn huid. Dit doet zeer en mn huid voelde na 3 dgn helemaal rauw aan.
Ik heb er nu verbandgaasjes onder geplakt.
Verder zijn er 3 verstelbare standen voor de schouderbanden, maar de strakste stand is niet strak genoeg. Hij mag bij mij zelfs nog minimaal 2 cm strakker. Hierom zou ik deze niet aanbevelen. Zeker niet voor deze prijs. Dan verwacht je dat de afwerking van de naden ed goed is.
(Wel heb ik de juiste maat besteld.
Deze is nml opgemeten in de kliniek na mn operatie. Ik heb online een 2e besteld ivm hygiene. Dat ik ze kan wassen tussendoor.)

Dag Barbara,
Dag Barbara,
Vervelend om te horen dat u last heeft en dat uw bh niet fijn zit. Wij hebben tot nu toe nog nooit klachten gehad over dit model en daarom zouden wij de bh graag retour ontvangen om deze nader te onderzoeken, en om eventueel een vervangend product op te sturen. Wij verzoeken u om contact op te nemen met onze klantenservice ( 073 203 2550 ) zodat wij dit samen met u op kunnen lossen.

brigitte

Ze adviseerde mij maat m .ik had 2 bhs besteld van de zelfde maat .waarvan 1 veel strakker zit.te strak dat pijn doet.ik had eigenlijk dus gelijk 2bhs maat groter moeten hebben.erg jammer omdat ze... Ze adviseerde mij maat m .ik had 2 bhs besteld van de zelfde maat .waarvan 1 veel strakker zit.te strak dat pijn doet.ik had eigenlijk dus gelijk 2bhs maat groter moeten hebben.erg jammer omdat ze niet goedkoop zijn.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag brigitte, jammer om te horen dat de bhs niet passen. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega. Zij heeft aan u aangegeven dat een maat na een operatie af kan wijken dan de met u... Dag brigitte, jammer om te horen dat de bhs niet passen. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega. Zij heeft aan u aangegeven dat een maat na een operatie af kan wijken dan de met u besproken maat. U heeft altijd twee weken de tijd om uw bestelling retour te sturen zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.