Snelheid levering:
Bestelgemak:
Reactiesnelheid:
Klantvriendelijkheid:

Lisa Stiers

Zeer tevreden over ons geboortekaartje

Duidelijke website, je kan zelf je kaartje helemaal personaliseren/ontwerpen. Gratis proefkaartje heel snel thuis geleverd.

Marijn Meezen

Duidelijke website, makkelijk om kaartjes naar wens aan te passen, proefkaartje en papier waaier te bestellen. Snelle levering na bestelling. En uiteraard een super mooi product! Dus zeker naast... Duidelijke website, makkelijk om kaartjes naar wens aan te passen, proefkaartje en papier waaier te bestellen. Snelle levering na bestelling. En uiteraard een super mooi product! Dus zeker naast wens.

Duidelijkheid website en snelheid

Milou Bosman

Heel goed!

Snelle, duidelijke reactie

Kirsten

Prima, snelle levering, ook van het proefkaartje. Netjes in doos bezorgd

Snelle reactie en levering

Tim & Marlot en baby Mats

Zeer fijne ervaring. Goede service 👍🏼

Maarten Botermans

Zeer tevreden

Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij wilden een ansichtkaart formaat aangepast naar een dubbel kaartje. Binnen een dag beschikbaar op de site, was echt heel fijn!

Wendy Schmitt

Super fijne ervaring. We hadden het geboorte kaartje helemaal zelf ontworpen, maar waren niet tevreden over de lettertype van haar naam. Maar werden hier goed mee geholpen en konden een eigen... Super fijne ervaring. We hadden het geboorte kaartje helemaal zelf ontworpen, maar waren niet tevreden over de lettertype van haar naam. Maar werden hier goed mee geholpen en konden een eigen lettertype doorgeven. Zo was ons kaartje echt helemaal, zoals wij hem wilde.

Mooie keuzes en goede hulp.

Van Geffen

Fijne service bij het aanpassen van mijn eigen ontwerp op een gestansde kaart.

Fijne service. Snelle en duidelijke reactie op emails.