Snelheid levering:
Bestelgemak:
Reactiesnelheid:
Klantvriendelijkheid:

Linda kleijburg

Heel erg tevreden. Hele fijne communicatie. We konden de adressenlijst niet uploaden we zijn direct goed geholpen en werden erg snel terug gebeld. Alles in goedemorgen ontvangen en ziet er... Heel erg tevreden. Hele fijne communicatie. We konden de adressenlijst niet uploaden we zijn direct goed geholpen en werden erg snel terug gebeld. Alles in goedemorgen ontvangen en ziet er schitterend uit!

Goede kwaliteit

Lisanne

Hele mooie kaartjes, veel complimentjes gehad.

Mooie kwaliteit

Marissa

Mijn ervaring is goed! Kon zelf mijn kaartje ontwerpen, gratis proefdruk, snelle levering.

Gratis proefdruk

Freek

Hele fijne ervaring en een super eindresultaat

Mooie ontwerpen, persoonlijk, ruim aanbod

Eva van Hattem

Fijn en makkelijk

Persoonlijk contact na het ontworpen kaarten n.a.v. het ontwerp.

Gabi Ruijten-Dodoiu

Heel goede communicatie, snel geleverd, en kaart precies zoals verwacht! Min punt: de editing portal is niet zo intuïtief (duurt lang om de text te editen)

Ze communiceren ook waneer ze denken een fout was gemaakt door de klant.
De kaart was zo mooi een iedereen vraagt ons wie heeft zo een mooi design ontwerpt

Kayleigh van Bekkum

Super service, prachtige geboorte kaartjes!

Goede klantenservice, snelle reactie. Heel veel keuze aan kaarten.

Sabien

Prachtige geboortekaartjes besteld bij Lief Leuk & Eigen. De kaartjes zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd.

Snelle levering en duidelijk informatie waardoor je precies weet wat je kan verwachten

Lorraine

Fijne en snelle communicatie met medewerkers. Geweldige keuze uit prachtige opties voor je geboortekaartje! Ik raad iedereen aan om hier hun kaartje te laten maken!!

Snelle communicatie en zeer behulpzaam

Mandy van de Water

Bij het maken van de proefdruk zelf wat fout gedaan. Ik werd super geholpen door het bedrijf. Ze hebben mijn kaartje in de editor klaar gezet om het makkelijker te maken

Geweldige service