Snelheid levering:

S.Hiddink

Wel oké!

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Hi Suzanne,
Bedankt voor je feedback!
Helaas zien we geen mailtje van jou in onze mailbox.. ook niet in de spam.
We helpen altijd graag, en jammer dat het bij jou mis is gegaan.
Een...
Hi Suzanne,
Bedankt voor je feedback!
Helaas zien we geen mailtje van jou in onze mailbox.. ook niet in de spam.
We helpen altijd graag, en jammer dat het bij jou mis is gegaan.
Een goede service staat bij ons hoog in het vaandel!
We zullen je een kleinigheidje toesturen ter compensatie.
Lieve groet,
Team Lief Leuk & Eigen

kodden

Prima ervaring

veel keuze

Claudia

Geboortekaartje besteld

Uitstekende communicatie n.a.v. vragen over de proefdruk en prima service bij het verhelpen van kleine onvolkomenheden.

Lieke

Mooie kaarten, snelle levering en goede service!

Snelheid van de levering en het makkelijke bewerken van de kaarten.

Janneke van Draanen

Echt super bedrijf! Snelle reacties, top kwaliteit kaartjes en hele lieve werknemers.

Snelle communicatie, goede bereikbaarheid

M.Vreugdenhil

Prettig en snelle levering

Leuke voorbeelden van kaartjes en vanuit die basis verder kunnen werken. Fijn dat je voorbeeld wordt opgeslagen om ´er later aan verder te werken.

Lotte Mulder

Lief leuk en eigen gezien op de negenmaandenbeurs. Vriendelijke meiden waardoor ik een kijkje heb genomen op de website. Hier onze geboortekaartjes ontworpen en besteld. Veel leuke reacties gekregen... Lief leuk en eigen gezien op de negenmaandenbeurs. Vriendelijke meiden waardoor ik een kijkje heb genomen op de website. Hier onze geboortekaartjes ontworpen en besteld. Veel leuke reacties gekregen van mensen! Helaas waren de bestelde touwtjes niet bijgeleverd met de bestelling maar dit werd snel opgelost door het team.

Snelle reactie via de e-mail

S

Geboortekaartje besteld, snelle reactie op mails en snelle levering, prima kwaliteit

snelle reactie, lief leuk & eigen kan teksten etc uitlijnen

Jerney Fraase Storm

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, de kwaliteit van de kaarten, de duidelijke informatie op de site en de snelheid van antwoorden op de mails die wijs stuurden en het leveren van de... Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, de kwaliteit van de kaarten, de duidelijke informatie op de site en de snelheid van antwoorden op de mails die wijs stuurden en het leveren van de kaarten.

De manier waarop jullie helpen met het meedenken tijdens het maken van een kaartje is heel fijn. Ook na het bestellen deden jullie nog een nacontrole en kregen wij uiteindelijk keurig nette kaartjes... De manier waarop jullie helpen met het meedenken tijdens het maken van een kaartje is heel fijn. Ook na het bestellen deden jullie nog een nacontrole en kregen wij uiteindelijk keurig nette kaartjes toegestuurd. Jullie antwoorden heel snel en daarmee konden wij onze kaarten snel versturen.

Marijke Hoek

Goed kaartjes zagen er prachtig uit!

Super mooie kwaliteit