Robert Faas

Product snel en zeer goed verpakt ontvangen, dus geen beschadigingen etc.

Hen Stijnen

Zijn vakkundig en vriendelijk

Your dream gifts

Top bedrijf.

65 plus

Leuk om te weten,ze bestaan nog klant vriendelijke winkels 😁wij hadden vandaag die ervaring bij licht centrum Hengelo onze kapotte lamp perfect gerepareerd vriendelijk zonder rekening,klasse zo... Leuk om te weten,ze bestaan nog klant vriendelijke winkels 😁wij hadden vandaag die ervaring bij licht centrum Hengelo onze kapotte lamp perfect gerepareerd vriendelijk zonder rekening,klasse zo blij mee dank Marjan Geerdink 🙏

Silvia

Erg mooie lampen veel keuze, altijd druk. Staan met meerdere dames achter 1 kassa terwijl er wel meerdere kassa's zijn dus lange wachtrij. 1 verkoopster zet een fles water aan de mond terwijl ze aan... Erg mooie lampen veel keuze, altijd druk. Staan met meerdere dames achter 1 kassa terwijl er wel meerdere kassa's zijn dus lange wachtrij. 1 verkoopster zet een fles water aan de mond terwijl ze aan afrekenen is, lijkt nergens op. De telefoon gaat, nou je moet niet menen dat ik die nu oppak zeg de verkoopster wel zo dat iedereen kan horen. Ze zijn niet echt klantvriendelijk, kunnen niks in magazijn vinden gaan dan met meerdere zoeken enz. Kortom erg mooie lampen maar personeel kan wel een klantvriendelijke scholing gebruiken.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste klant,
Allereerst dank voor uw complimenten met betrekking tot onze winkel. Dit vinden wij fijn om te horen.
Wat betreft de klantvriendelijkheid schrikken wij hier toch wel van. Dit...
Beste klant,
Wat betreft de klantvriendelijkheid schrikken wij hier toch wel van. Dit is namelijk totaal niet de bedoeling en hoort ook niet bij onze winkel. Wij staan normaal bekend - en willen ook bekend staan - als een klantvriendelijke winkel waarin we de klant zo eerlijk en goed mogelijk helpen.
Voor het voorval bieden we dan ook onze excuses aan. En tevens willen we u bedanken voor het geven van deze feedback. We gaan het hier terugkoppelen om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurd. Zou u in ieder geval nog contact met ons op willen nemen zodat we het voorval nog kunnen bespreken? Dan kunnen we dat hier namelijk concreet terugkoppelen.
Nogmaals dank voor uw feedback en ik hoop van harte dat u contact met ons opneemt.
Team Lichtcentrum Hengelo

M.

Wij hebben op 29 januari een lamp uitgezocht en zijn hierbij goed geholpen. Het gaat om een vide lamp met glazen bollen en wij moesten de hoogte van de bollen aangeven zodat deze door een man... Wij hebben op 29 januari een lamp uitgezocht en zijn hierbij goed geholpen. Het gaat om een vide lamp met glazen bollen en wij moesten de hoogte van de bollen aangeven zodat deze door een man binnen het bedrijf op maat gemaakt zou worden. Dit zou wel even duren omdat deze man heel druk was. Wij hebben een schets gemaakt en deze naar jullie adres gemaild. Wij kregen een mail dat de lamp klaar was en afgelopen zaterdag 18 februari konden wij de lamp ophalen. Helaas niet op maat gemaakt! De mevrouw in de winkel gaf al meteen aan dat er op dit moment geen mannetje was en dat het allemaal heel makkelijk was om zelf te doen en dit bleef ze maar herhalen. En er zat geen schets op de doos omdat deze zoals zij ons liet zien nog in hun eigen map zat. Dit is natuurlijk niet ons probleem maar dit is intern niet goed geregeld. Wij zijn dus wel teleurgesteld in de afhandeling en de behulpzaamheid van de medewerkster op het afhaalmoment in de winkel. Na een week werd er contact met ons opgenomen en is het na tevredenheid opgelost.

Huib van Kooij

Hebben echt geholpen

Marita Swinkels

Fijn bedrijf op tijd levering en vriendelijke mensen.

Jos

Supersnelle levering ondanks dat op de website 3-5 werkdagen stond