Silvia

Erg mooie lampen veel keuze, altijd druk. Staan met meerdere dames achter 1 kassa terwijl er wel meerdere kassa's zijn dus lange wachtrij. 1 verkoopster zet een fles water aan de mond terwijl ze aan afrekenen is, lijkt nergens op. De telefoon gaat, nou je moet niet menen dat ik die nu oppak zeg de verkoopster wel zo dat iedereen kan horen. Ze zijn niet echt klantvriendelijk, kunnen niks in magazijn vinden gaan dan met meerdere zoeken enz. Kortom erg mooie lampen maar personeel kan wel een klantvriendelijke scholing gebruiken.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste klant,
Allereerst dank voor uw complimenten met betrekking tot onze winkel. Dit vinden wij fijn om te horen.
Wat betreft de klantvriendelijkheid schrikken wij hier toch wel van. Dit is namelijk totaal niet de bedoeling en hoort ook niet bij onze winkel. Wij staan normaal bekend - en willen ook bekend staan - als een klantvriendelijke winkel waarin we de klant zo eerlijk en goed mogelijk helpen.
Voor het voorval bieden we dan ook onze excuses aan. En tevens willen we u bedanken voor het geven van deze feedback. We gaan het hier terugkoppelen om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurd. Zou u in ieder geval nog contact met ons op willen nemen zodat we het voorval nog kunnen bespreken? Dan kunnen we dat hier namelijk concreet terugkoppelen.
Nogmaals dank voor uw feedback en ik hoop van harte dat u contact met ons opneemt.
Team Lichtcentrum Hengelo

Score voor Lichtcentrum Hengelo: 2.5/5