M.

Wij hebben op 29 januari een lamp uitgezocht en zijn hierbij goed geholpen. Het gaat om een vide lamp met glazen bollen en wij moesten de hoogte van de bollen aangeven zodat deze door een man binnen het bedrijf op maat gemaakt zou worden. Dit zou wel even duren omdat deze man heel druk was. Wij hebben een schets gemaakt en deze naar jullie adres gemaild. Wij kregen een mail dat de lamp klaar was en afgelopen zaterdag 18 februari konden wij de lamp ophalen. Helaas niet op maat gemaakt! De mevrouw in de winkel gaf al meteen aan dat er op dit moment geen mannetje was en dat het allemaal heel makkelijk was om zelf te doen en dit bleef ze maar herhalen. En er zat geen schets op de doos omdat deze zoals zij ons liet zien nog in hun eigen map zat. Dit is natuurlijk niet ons probleem maar dit is intern niet goed geregeld. Wij zijn dus wel teleurgesteld in de afhandeling en de behulpzaamheid van de medewerkster op het afhaalmoment in de winkel. Na een week werd er contact met ons opgenomen en is het na tevredenheid opgelost.

Score voor Lichtcentrum Hengelo: 3.5/5
Zou u Lichtcentrum Hengelo aanbevelen bij vrienden of familie? Ja