Harry ter Huerne

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lamp voor mijn badkamer. Veel zaken bezocht, die mij konden melden dat de lampen niet meer leverbaar zijn. Het lichtcentrum heeft voor mij gezocht op... Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lamp voor mijn badkamer. Veel zaken bezocht, die mij konden melden dat de lampen niet meer leverbaar zijn. Het lichtcentrum heeft voor mij gezocht op internet, en doorgegeven via welke site deze lampen nog wel te leveren zijn. Wat een service. Dank daarvoor

Peter Kleverlaan

Geen probleem gehad alles op rijd

Geert Van Daelen

Goede service

Leushuis

Op de website staat snelle levering. Ik had het product snel nodig dus kies je voor dit bedrijf. Op woensdag, 27 juli bestelling geplaatst dan verwacht je het product (als je zo snel bent als je op... Op de website staat snelle levering. Ik had het product snel nodig dus kies je voor dit bedrijf. Op woensdag, 27 juli bestelling geplaatst dan verwacht je het product (als je zo snel bent als je op de website vermeld) de volgende dag, donderdag of uiterlijk vrijdag in huis. Niets helemaal niets hoor je van Lichtcentrum Hengelo. Maandag 1 augustus zelf naar gebeld. Ja, druk druk, product niet op voorraad bla bla bla. Dat zijn allemaal uitvluchten waar een klant natuurlijk geen enkele boodschap aan heeft. Dat is Uw probleem en niet het mijne. Haal dan de tekst "snelle levering", van je website als je er niet aan kunt voldoen. Maar lok geen klanten onder valse voorwendsels. Op 1 aug maandag wordt mij beloofd dat het product dinsdag binnenkomt en woensdag wordt verzonden. Beide dagen geen enkel bericht van Lichtcentrum Hengelo. Weer zelf gebeld op donderdag, het product wirdt vandaag verzondeb. OK krijg ik dan van U vanmiddag de bevestiging? Ja eindelijk op vrijdag ook bericht van GLS. Uw pakket wordt op vrijdag 5 aug. Bezorgt tussen 08.30 en 12.30. Hele dag thuis geweest komt men 's-avonds om 19.30 uur aanzetten. Bij Lichtcentrum Hengelo verstaat men onder SNELLE LEVERING, schrik niet ANDERHALVE WEEK. DIt is opzich al een grote schande. Het ergste in deze is dat de klant die al betaald heeft GEEN ENKEL bericht krijgt, van sorry of het is niet meer op voorraad. Daarover geklaagd bla bla bla. Een ieder kan de tijd vinden om een korte email van 30 seconden werk te vinden en/of even te bellen if te sms-en. Excuus van druk en geen tijd is GEEN excuus. Je wilt gewoon geen tijd vrij maken voor je klant. Verder ook in het pakket boven op het product geen briefje van "sorry" of wij hebben voor het ongemak er een lampje extra bij gedaan. Nee totaal geen enkele wroeging bij het Lichtcentrum Hengelo en mijn heeft letterlijk schijt aan een klant die al betaakd heeft. Hier zal ik nooit meer iets bestellen en ik neem tevens nog in overweging om dit verhaal ook nog op Thrustpilot en Kiyoh te zetten. Wat n aanfluiting is dit bedrijf.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste meneer Leushuis,
Beste meneer Leushuis,
Nadat we veelvuldig telefonisch contact hebben gehad, reageer ik schriftelijk nog op uw review. Tijdens uw bestelling hebben wij communicatief te wensen overgelaten waarvoor wij onze excuses hebben aangeboden. Dit is niet goed gegaan en daar heeft u helemaal gelijk in.
Echter vind ik het teleurstellend om te lezen dat u een aantal uitspraken doet in uw review die feitelijk onjuist zijn. Wij lokken geen klanten onder valse voorwendselen en hebben ook geen 'schijt'(dit is uw taalgebruik en niet de onze) aan een klant die al betaald heeft. Wij zijn een verlichtingsspeciaalzaak met een winkel en webshop en bestaan al bijna dertig jaar. We proberen altijd de klant zo goed mogelijk te helpen, maar helaas zijn bij uw bestelling communicatieve fouten gemaakt.
Vorige week hebben we u nog een presentje gestuurd en hopen dat we het daarmee kunnen afsluiten.
Team Lichtcentrum Hengelo

Albert Zieleman

Goed, in de ochtend moeilijk telefonisch bereikbaar, in de middag ruimschoots goed gemaakt!

Ruud Philipsen

Supersnelle levering! Een aanrader deze jongens!

Bert Bos

Verzending snel maar retourregeling is nadelig voor klant aangezien retour pakketkosten door klant betaald moeten worden.

H. Leushuis

Product is OK

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
U vind het product oké, maar geeft het maar een halve ster en beveelt ons niet aan bij vrienden of familie. Zou u uit kunnen leggen waarom? Alvast bedankt voor uw reactie!
Klantenservice Lichtcentrum Hengelo

p severins

Bestelling is keurig op de afgesproken tijd afgeleverd in een zeer deugdelijke verpakking