8.2/10

Ik heb een leesbril i need you besteld en gekregen maar achteraf heb ik de verkeerde sterkte doorgegeven. Gemaild en gelijk de goede sterkte gekregen met een retourenvelop erbij. TOP service!!!

Goede service , snelle levering.

Ik heb geen leesbril bij leesbrilwebwinkel gekocht alleen info gevraagd

hoe kan ik dat nu invullen?

APM

Keurig

keurig

gb

Zeer tevreden

direct melding als er iets niet meer wordt geleverd

ga zo door

Heel goed. Duidelijke omschrijving. Ruim assortiment. Ik vind het ook fijn dat het pakketje gewoon in de brievenbus kan.

Ruim assortiment

Snelheid van leveren mag iets omhoog. Of misschien ben ik wel verwend met de grotere bedrijven.

Hetty

Prima communicatie bij het niet op voorraad van product

Ja houden je goed op de hoogte van de bestelling

Nee

nee

John Dhondt

Eerste maal dat we een bestelling geplaatst hebben en het liep al mis, de leesbril die we besteld hadden, was niet met de juiste sterkte.Resultaat = hebben via een afhaalpunt van DPD onze bestelling... Eerste maal dat we een bestelling geplaatst hebben en het liep al mis, de leesbril die we besteld hadden, was niet met de juiste sterkte.Resultaat = hebben via een afhaalpunt van DPD onze bestelling terug moeten sturen.(terwijl er oorspronkelijk stond dat het met PostNL zou verstuurd worden)Normaal moet er altijd een retourbrief bijzitten,was niet het geval.Alles moeten regelen met afhaalpunt ( extra kost 3 kopieën 0,75 € + 10 € kosten terugzenden) terwijl dit normaal gratis kon of hebben we dit verkeerd begrepen? ( stond zo vermeld )

Geen.

Nog veel werk aan de winkel.

Marleen

Heel goed en snelle vlotte afwerking

Ik zocht een bepaald merk van een leesbril en die kon ik niet vinden

Onlangs 1 leesbril besteld