8.2/10
8.2/10

Renzo Niehof

Super bedrijf

Snelle levering overzichtelijke website

te groot aanbod, dan wordt het moeilijk kiezen ?

Marc Lagaert

Positieve ervaring,normale levering binnen de tijdlimiet,correcte levering,mooi gamma met mooie modellen aan een betaalbare prijs

Mooi gamma die goed zijn voorgesteld op de web

Zou liever een prijs zijn BTW inbegrepen dan enkel bij bestelling te zien dat deze nog moet verrekend worden

Erik De Cremer

Zeer goede webwinkel en snelle service

snelle service

Supersnel in huis. Super blij met mijn nieuwe leesbril. Goeie kwaliteit!

Snel geleverd en zeer mooie en kwaliteitsbril. Evenaren mijn verwachting...en meer!

Ga tips nodig. Ga zo door.

Suze Koolschijn

Ik was bijzonder tevreden over de toezending van mijn 2 leesbrillen. In plaats van verpakt in een veel te ruime doos, of plastic zak, zoals veel firma's doen, kwam mijn pakketje in een precies... Ik was bijzonder tevreden over de toezending van mijn 2 leesbrillen. In plaats van verpakt in een veel te ruime doos, of plastic zak, zoals veel firma's doen, kwam mijn pakketje in een precies passend doosje, voorzien van postzegels, in de brievenbus.

correcte afhandeling van telefoon en uitvoering bestelling

het enige wat ik miste was een bevestiging in mailbox van het ontvangen van de bestelling, waardoor ik in onzekerheid verkeerde of het wel allemaal goed was doorgekomen. Dat zou ik doen als ik... het enige wat ik miste was een bevestiging in mailbox van het ontvangen van de bestelling, waardoor ik in onzekerheid verkeerde of het wel allemaal goed was doorgekomen. Dat zou ik doen als ik jullie was.

A Hulst

De kwaliteit viel
me tegen

Weet ik nog niet

Ik heb een mail gestuurd met daarin aangegeven dat ik het product wil retourneren. Helaas heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ik zal de leesbril vandaag terugsturen.

w binnendijk

Prima, meer dan uitstekend.

communicatie

Martine Dierick

Zeer correct

duidelijkheid en correctheid

Ina

Ruim aanbod, goede service en goede producten

De communicatie vond ik erg goed, de producten zijn dat ook

Wim Weeres

Snelle levering zonder problemen