8.2/10

Tom Schuermans

Zeer goede service, snelle reactie. Enkel mis nog 1 bril (nalevering) ligt niet aan bedrijf maar aan transporteur denk ik...

Snelle reactie om mails

Niet direct iets dat ik kan bedenken

snel, vriendelijk

Hele goede ervaring met bestelling en levering brillen

Zeer klantvriendelijk, denken mee en zijn welwillend, communiceren zonodig uitstekend over de bestelling:
had twee brillen besteld, er was er maar éen voorradig, hierover ontvingen wij direct een mail; omdat wij éen bril direct nodig hadden wegens vakantie, werd in overleg éen bril alvast opgestuurd en de tweede bril werd later nagestuurd zonder extra verzendkosten.

Ondanks wat aandachtspuntjes toch een goede ervaring

Goede retourvoorwaarden, goede selectie brillen, snelle reactie klantenservice

Info op (diverse) websites mag beter up to date (of iets nog bestelbaar is, levertijd)

Makkelijke website, helaas niet direct email ontvangen, bleek later dat mijn bestelde bril niet direct leverbaar was, zou 5-7 dagen duren, maar had hem toch al na 4 dagen in huis. Bril komt overeen... Makkelijke website, helaas niet direct email ontvangen, bleek later dat mijn bestelde bril niet direct leverbaar was, zou 5-7 dagen duren, maar had hem toch al na 4 dagen in huis. Bril komt overeen met foto en omschrijving op de website.
Had zelf een email gestuurd omdat ik na 1 dag nog niets gehoord had, hierop direct reactie. En uiteindelijk bril dus sneller in huis dan werd gezegd.

Duidelijke website

Direct laten weten of bestelling is doorgekomen, ongeacht of het product op voorraad is of niet.

MOR

Goede website vlotte levering

Hendrik

Artikel was eerst niet voorradig, maar toch zeer snel geleverd.

Ben onmiddellijk via mail op de hoogte gebracht dat mijn brillen niet voorradig waren en dat het paar dagen zou duren vooraleer ik deze zou ontvangen en dit is dan ook correct gebeurd.

Prima zoals het is

Ik ontving een kapotte bril. Dat was het eerste minpunt. Volgens de site kon je een retourformulier downloaden, maar dat bleek onvindbaar. Dat was het tweede minpunt. Het contactformulier op de site... Ik ontving een kapotte bril. Dat was het eerste minpunt. Volgens de site kon je een retourformulier downloaden, maar dat bleek onvindbaar. Dat was het tweede minpunt. Het contactformulier op de site bleek niet te werken. Dat was het derde minpunt. Na een mail via mijn eigen mailprogramma kreeg ik een korte mededeling dat ik de bril kon terugsturen. Geen excuses, geen medeleven, geen dank voor de gerapporteerde websitefouten. Het geld is wel netjes teruggestort.

Brillen beter beschermd opsturen ipv los in een brievenbusdoosje. Betere klantcommunicatie.

Petra

Snelle levering. Duidelijke communicatie via email.

Duidelijkheid met betrekking tot de levering.

wim Vanderschueren

Alles verliep perfect !

Zeer snelle communicatie i.v.m iets latere levertermijn wegens stockbreuk.