8.2/10
8.2/10

Ellen Rombouts

Goed om kennis gemaakt te hebben met dit bedrijf, mooie monturen, en snel in levering

Jolanda de Bruijn

Heerlijke betrouwbare webshop met leesbrillen van hoge kwaliteit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Verrassende modellen. Zeer betaalbaar. Voordelig. Goede service van deskundig personeel.... Heerlijke betrouwbare webshop met leesbrillen van hoge kwaliteit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Verrassende modellen. Zeer betaalbaar. Voordelig. Goede service van deskundig personeel. Snel in huis - ik hoefde er niet voor thuis te blijven. De verrassing kwam door de brievenbus. Boven mijn verwachting. Ik ben zeer tevreden. Dit bedrijf beveel ik graag aan. Ik zie beter en ik zie er beter uit. Een verrijking!

Eenvoudig bestellen. Goede communicatie en verzending. Snel in huis. Mooi verpakt. Verrassend. Hoge kwaliteit en goede service. Perfecte prijs kwaliteit. Meerdere brillen besteld, ik grijp hierdoor... Eenvoudig bestellen. Goede communicatie en verzending. Snel in huis. Mooi verpakt. Verrassend. Hoge kwaliteit en goede service. Perfecte prijs kwaliteit. Meerdere brillen besteld, ik grijp hierdoor niet meer mis op belangrijke momenten.

Ga zo door!

Madeleine Eekman

Is heel goed

Denkt mee

Truus

Klantgericht. Pakket was zoek geraakt bij Post NL.

Goede service.

Toine van den Oetelaar

Helder en duidelijk

wim Vanderschueren

Zeer goed, zeer goede communicatie !

Goede communicatie

willem binnendijk

Acuuraat

website, eenvoudig bestellen, goede reflectie

geen, diverse keren besteld altijd tevreden

Janneke de Blaey

Prima service

Gelijk geld terug toen kleur van de bril anders bleek dan verwacht!

Marianne Pinatsis

Prima service