Diepgang

Heel tevreden

B. van der Jagt

Evenementen Organisator

Ervaringen cursus

Positieve ervaring met het volgen van de cursus. Complete cursus en makkelijk te begrijpen.

Edgar

Kwaliteitsmanagement

Headspace VBO

Copywriter

Ervaringen cursus

Virtual Assistant was okay, copywriter ben ik nog niet ver genoeg om te kunnen oordelen.

Claudia Bollaart

Uitvaartverzorger

Goede uitgebreide cursus.
Goede uitgebreide cursus.
Onderdelen die ik heel belangrijk vind zijn communicatie en rituelen, geloven. Deze onderwerpen komen uitgebreid en goed aan bod. Dit is waarop ik de cursus van Laudius heb uitgekozen en ook specifiek naar gevraagd heb. Wat mij is vertelt hierover klopt en de onderwerpen worden meer dan goed behandeld.
Fijne stof om te lezen. Ik heb zowel op papier als online.
Goede huiswerkopdrachten en zelfinzichtopdrachten.
Meestal binnen een week feedback op de ingestuurde huiswerkopdrachten.

Mauritia Schriekenberg

Eigen Bed & Breakfast starten

Interessante cursus

Wim van Baggem

Recht basiskennis

Ervaringen cursus

De cursus ziet er goed uit. Vele onderwerpen komen aan de orde. de lessen hebben een goede inhoud.

Nicole

Virtual Assistant

Ervaringen cursus

Interessante modules, de ene leerzamer dan de ander. Motiverende en zeer vriendelijke docent die snel je opdrachten nakijkt en mailtjes beantwoordt.

Van Til

Emdr

Ervaringen cursus

Mooie cursus. Ik wilde graag meer over emdr weten omdat ik zelf mee te maken heb gehad. Af en toe lastig omdat er medische termen in staan, maar goed te doen.