Levertijd producten

Evelien

Erg fijne webshop met goede klantenservice. Problemen worden goed opgelost en de service ben ik erg over te spreken.

Bij ontvangst bleek er een lampje gebroken te zijn. Dit werd snel en goed opgelost door de klantenservice.
Daarnaast was ik erg blij dat na lang zoeken ik hier nog de juiste lampen kon vinden.

Betrouwbare webshop met goede prijzen. Website is goed ingedeeld waardoor ik gemakkelijk de benodigde lampen kon vinden. Ik zal hier zeker vaker nog gaan bestellen.

Betrouwbaar en Goede prijzen

Groot aanbod en prima levering!

Bestelling werd snel geleverd.

Berry

Ik bestel vaker bij Lamp123 en elke keer ben ik weer zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen. Keurig netjes geleverd en het aanbod is groot, waardoor ik eigenlijk altijd weer hier... Ik bestel vaker bij Lamp123 en elke keer ben ik weer zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen. Keurig netjes geleverd en het aanbod is groot, waardoor ik eigenlijk altijd weer hier terecht kom. Klantenservice reageert snel en helpt waar nodig. Kortom fijne webshop waar ik graag bestel!

Groot en divers aanbod
Klantenservice snel bereikbaar, kunnen veel webshops nog wat van leren

Demi de Jager

Fijne webshop met goede klantenservice. Helaas was er iets kapot van mijn bestelling, dit werd snel en goed opgelost. Klantenservice reageerde ook erg snel, heel erg fijn.

Snelle klantenservice en goede oplossingen bij problemen

Top webshop. Groot assortiment waardoor ik genoeg keuze had voor de lampen in mijn huis. Levering was prima en goed verpakt alles, dus ben erg tevreden.

Veel keuze in lampen
Pakket netjes en verzorgd ingepakt

Marjan Oderveen

Ondanks dat ik de webshop niet kende, toch maar besteld. Ze hebben mij positief verrast. Alles was snel geleverd en er was voldoende zorg besteed aan het inpakken. Ik had gloeilampen besteld en dan... Ondanks dat ik de webshop niet kende, toch maar besteld. Ze hebben mij positief verrast. Alles was snel geleverd en er was voldoende zorg besteed aan het inpakken. Ik had gloeilampen besteld en dan is het toch altijd maar spannend tijdens de verzending. Maar alles was hartstikke keurig en netjes verpakt en niks kapot! De klantenservice is ook erg snel bereikbaar en reageert op een vriendelijke manier terug.

Snelle klantenservice
Artikelen goed verpakt

Jan Groen

Super !

De afwerking van de retouren gaat erg snel ,zo al s het hoort !

Jacqueline van Norden

Tevreden klant die hier al jaren besteld. Altijd alles keurig in orde en de klantenservice is goed en snel bereikbaar!

Communicatie verloop snel en soepel
Bestellingen altijd prima in orde en goed verpakt!

Marie van der Zaag

Groot assortiment, zeer tevreden over aankoop

Verpakking goed, levering goed, mooie lamp!