8.2/10

Tristan

Prima geregeld! Snelle service en goede kwaliteit. Tevreden!

Simpel in gebruik en effectief.

Duidelijke website

Omschrijving zeer duidelijk

Niet moeilijk maar een simpel internetbedrijf

het verzendmateriaal is goed

website duidelijker maken van wat en waar er in de kopjes van de verschillende artikelen wat waar staat

Dekkers

Concurrerende prijzen. Snelle levering.klantvriendelijk.

Kreeg verkeerd product geleverd(type nr's leken op elkaar). Gebeld, vriendelijk te woord gestaan. Geen discussies.perfect opgelost. Diezelfde dag werd er nieuwe opgestuurd. Met cadeautje.... Kreeg verkeerd product geleverd(type nr's leken op elkaar). Gebeld, vriendelijk te woord gestaan. Geen discussies.perfect opgelost. Diezelfde dag werd er nieuwe opgestuurd. Met cadeautje. Complimenten.

Zou het zo niet weten.

Prima bedrijf, waar vooral de prijs/kwaliteit verhouding heel goed is.

Snelle levering!

Geen tips!

Vandaag bestellen voor 15 uur, vandaag verzenden is een loze kreet. De zending wordt wel aangemaakt, maar pas de volgende dag door GLS opgehaald. Rommelige levering met verkeerde spullen. Mailen met... Vandaag bestellen voor 15 uur, vandaag verzenden is een loze kreet. De zending wordt wel aangemaakt, maar pas de volgende dag door GLS opgehaald. Rommelige levering met verkeerde spullen. Mailen met klantenservice is zinloos, kijkt niemand naar. Na een telefoontje zijn de volgende dag de spullen door GLS omgeruild.

Voordelige lamineerhoezen

- "Voor 15.00 bestellen, vandaag verzonden", doe dat dan ook en niet pas de volgende dag!
- postNL als keuzemogelijkheid voor de verzending aanbieden (eventueel tegen extra kosten)
- de...
- de lamineerhoezen worden aangeprezen als van het merk "Albyco". Op de verpakking van de hoezen staat verder niets behalve een 'cheap-ass' en 'made in china' etiket.

Bestelt en volgende dag in huis. Klasse!
Het geleverde product werkt prima!

Neen

snelle levering

Hein Post Wijn & Whisky

Deze is niet positief. Wij kregen onze bestelling niet geleverd; na telefonisch contact bleek dat er een fout in de administratie was gemaakt. Vervolgens werd mij beloofd dat het product alsnog,... Deze is niet positief. Wij kregen onze bestelling niet geleverd; na telefonisch contact bleek dat er een fout in de administratie was gemaakt. Vervolgens werd mij beloofd dat het product alsnog, dezelfde week, geleverd zou worden. Ook dit is niet gebeurd. Tot op heden hebben wij onze bestelling dus nog niet binnen, we zijn inmiddels bijna 2 weken verder.

Geen.

Een serieuze analyse van de bedrijfsvoering en automatisering!