M Veldman

Zeer teleurgesteld omdat 1 overgangsstrip was beschadigd.had hierover geappt, moest in de mail,gedaan reactie via telefoon persoon sprak gebrekkig nederlands kon hem niet verstaan helaas. Oude strip... Zeer teleurgesteld omdat 1 overgangsstrip was beschadigd.had hierover geappt, moest in de mail,gedaan reactie via telefoon persoon sprak gebrekkig nederlands kon hem niet verstaan helaas. Oude strip had ik gebruikt.kon niet terug om te ruilen voor nieuwe maar had hem nodig.kreeg laat reatie en was niet verteld dat ik nieuwe kreeg bij ruilen.nu wilde ik graag geld terug maar dat kon niet.dus bestel niet weer bij dit bedrijf.slechte service

Slechte service!!

Reactie Laminaat.nl:

Beste Marcel,
Beste Marcel,
We vinden het jammer dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. Telefonisch vertelde u me dat u de klus al afgerond had en dat het geen zin had om een nieuw profiel te sturen. Aangezien we hierdoor de beschadigde goederen niet meer konden vervangen - u had ze immers al verwerkt -
hebben we u ter compensatie een korting aangeboden. Dit leek ons een mooi compromis.
Moesten we nog iets anders voor u kunnen betekenen horen we dat graag. We komen u hierin graag tegemoet in de mate van het mogelijke.
Mvg,
Kristof
Klantenservice Laminaat.nl

Mieke

Prima service, snelle levering en bovenal goede kwaliteit plafonddelen!

Directe communicatie

Dianne van Vught

Heel goed. Aardige mensen, snelle levering.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Super aardig, snelle levering.

A. Moerlie

Perfecte service en goede kwaliteit!!

Goede en snelle service

Zie boven

Dijkman

Goed tot zeer goed bedrijf. Alle mogelijke communicatie is mogelijk. Zoveel telefonisch, via website en WhatsApp. Vriendelijk en behulpzaam. Korte levertijd en goede bezorging. Goed te traceren.... Goed tot zeer goed bedrijf. Alle mogelijke communicatie is mogelijk. Zoveel telefonisch, via website en WhatsApp. Vriendelijk en behulpzaam. Korte levertijd en goede bezorging. Goed te traceren. Bij deze groot compliment. Breed assortiment en website zit goed en makkelijk te bezoeken en zoeken.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Super kwaliteit, makkelijk te plaatsen en goede combinaties mogelijk

D.M. van Bruggen

Ik heb, als particulier, 4 pakken Aquastep laminaat besteld. Bij levering bleek meteen dat een aantal panelen op de punten was beschadigd waarop de gehele zending mee terug is genomen. Het viel mij,... Ik heb, als particulier, 4 pakken Aquastep laminaat besteld. Bij levering bleek meteen dat een aantal panelen op de punten was beschadigd waarop de gehele zending mee terug is genomen. Het viel mij, en ook de bezorger, op dat de verpakking ondeugdelijk was: slechts een dunnen folie per 4 panelen. Nadat ikzelf na twee dagen contact opgenomen had met de klantenservice is toegezegd een nieuwe levering te doen. Op de afgesproken dag is echter niet geleverd. Ook nu weer contact met de klantenservice opgenomen en weer een nieuwe levering afgesproken. De panelen waren nu beter verpakt maar ook nu weer niet onbeschadigd. Het betreft een 6-tal, weliswaar kleine beschadigingen die ik bij het verwerken waarschijnlijk kan vermijden.
Overigens raad ik aan om het afleverproces nog eens goed te bekijken want op deze manier geeft het veel rompslomp voor de klant en ook voor het bedrijf.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ik wil nog wel vermelden dat ik heel positief ben over de klantenservice (Kristof). Hij was ontvankelijk voor mijn opmerkingen en kwam meteen met oplossingen waardoor ik toch een goed gevoel over... Ik wil nog wel vermelden dat ik heel positief ben over de klantenservice (Kristof). Hij was ontvankelijk voor mijn opmerkingen en kwam meteen met oplossingen waardoor ik toch een goed gevoel over het bedrijf overhoud.

R. Evers

Slechte service. Niet meedenken. Waardeloze ondersteuning als ze een fouty maken. Ik zal hier nooit meer iets kopen en iedereen adviseren met een grote boog om dit edrijf heen te lopen.

Reactie Laminaat.nl:

Beste mr. Evers,
Beste mr. Evers,
Wij vinden het erg jammer dat u uw bestelling zo ervaren heeft. Door transportschade was uw volledige zending beschadigd en zat er niets anders op dan een nieuwe levering te voorzien. We zijn hierin gebonden aan de voorwaarden van de transporteur.
We hebben u alle mogelijke alternatieven aangeboden en hebben ons uiterste best gedaan om de goederen zo snel mogelijk bij u te krijgen. Helaas zijn dit grote en zware panelen en is de levertermijn langer. Dit staat ook duidelijk in onze voorwaarden.
We hopen dat het resultaat van uw klus wel bevredigend was.
Mvg,
Kristof
Klantenservice Laminaat.nl

We hebben voor de eerste keer bij kornnuko besteld en alles was snel geregeld.

Goede telefonische service