Rita Jame

Vlug en correct

vlotte levering

Sonja

Op zich goed. Alleen na bestelling bleek het product niet meer leverbaar, zet het dan ook niet op de website. Er werd wel direct contact opgenomen door de leverancier met vergelijkbare andere... Op zich goed. Alleen na bestelling bleek het product niet meer leverbaar, zet het dan ook niet op de website. Er werd wel direct contact opgenomen door de leverancier met vergelijkbare andere producten.

Reactie Laminaat.nl:

Beste Sonja,
Beste Sonja,
Bedankt voor je feedback. Helaas glippen er momenteel soms producten door de mazen van het net, waardoor de voorraad op de website niet altijd klopt. We zijn volop aan het werk om een automatische link te leggen tussen de voorraad-indicatie van alle 3000+ producten op onze website en de voorraad van onze leveranciers. Zo zouden dergelijke probleempjes in de toekomst niet meer kunnen gebeuren.
Mvg,
Kristof

A. Caers

Snelle afhandeling en prima service!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle reactie op mail, na verzoek om dag van levering te wijzigen.

Michel

Stalen en plafondpanelen besteld, alles correct geleverd.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Telefonische contact bij afwijkingen t.o.v. het aangevraagde. Snelle Restitutie van het geld bij wijzigingen.

Dirk

Uitstekende communicatie. Zeer flexibele omgang met klanten.

Frank L

Heel negatief, artikel op voorraad volgens website, levering binnen 2 werkdagen, nog gebeld om zeker te zijn dat het op voorraad was, waar men mij dit garandeerde, uiteindelijk 2 weken moeten... Heel negatief, artikel op voorraad volgens website, levering binnen 2 werkdagen, nog gebeld om zeker te zijn dat het op voorraad was, waar men mij dit garandeerde, uiteindelijk 2 weken moeten wachten op levering, bleek toch niet op voorraad te zijn!

Reactie Laminaat.nl:

Dag Frank,
Dag Frank,
Jammer dat u het zo ervaren heeft. Helaas zijn ook wij gebonden aan de informatie die we van onze leveranciers krijgen. Om dit probleem te vermijden werken we aan een live voorraad synchronisatie met de systemen van onze leveranciers.
Hopelijk voldoet de vloer wel aan uw verwachtingen.
Mvg,
Kristof

Lilian de Haan

Prima ervaring. Kon niet via de site bestellen omdat de link niet ok was. Gebeld en het is gelijk in orde gemaakt en ik kon bestellen! Voor een klein bedrag thuisgebracht!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Wat ik zeer opmerkelijk vond is dat ik telefonisch een vraag stelde, er werd navraag gedaan en ik zou teruggebeld worden. En even later kreeg ik netjes een telefoontje! Uiterst vriendelijk geholpen.... Wat ik zeer opmerkelijk vond is dat ik telefonisch een vraag stelde, er werd navraag gedaan en ik zou teruggebeld worden. En even later kreeg ik netjes een telefoontje! Uiterst vriendelijk geholpen. Ook ging het maar om 2 pakken laminaat!

DaveS

Goede producten en een snelle levering

Opvallende punten bij laminaat.nl?

mooie artikelen voor een redelijke prijs

José

Prima!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goed product voor zeer scherpe prijs

Marco

Snelle levering en goed verpakt

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snel en producten krijgt waar je om vraagt