D.M. van Bruggen

Ik heb, als particulier, 4 pakken Aquastep laminaat besteld. Bij levering bleek meteen dat een aantal panelen op de punten was beschadigd waarop de gehele zending mee terug is genomen. Het viel mij, en ook de bezorger, op dat de verpakking ondeugdelijk was: slechts een dunnen folie per 4 panelen. Nadat ikzelf na twee dagen contact opgenomen had met de klantenservice is toegezegd een nieuwe levering te doen. Op de afgesproken dag is echter niet geleverd. Ook nu weer contact met de klantenservice opgenomen en weer een nieuwe levering afgesproken. De panelen waren nu beter verpakt maar ook nu weer niet onbeschadigd. Het betreft een 6-tal, weliswaar kleine beschadigingen die ik bij het verwerken waarschijnlijk kan vermijden.
Overigens raad ik aan om het afleverproces nog eens goed te bekijken want op deze manier geeft het veel rompslomp voor de klant en ook voor het bedrijf.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ik wil nog wel vermelden dat ik heel positief ben over de klantenservice (Kristof). Hij was ontvankelijk voor mijn opmerkingen en kwam meteen met oplossingen waardoor ik toch een goed gevoel over het bedrijf overhoud.

Score voor Laminaat.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: