Sander de Bakker

Goede service en afhandeling.
Bezorging met grote 12m oplegger geeft problemen in woonwijk.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Mooi materiaal en goed advies.

HH Wenker

Goede service en komen gemaakte afspraken na

Levering was volgens afspraak, kwaliteit van levering was minder. Er waren te weinig profielen meegeleverd en hierop werd niet voldoende geanticipeerd.

Prijs/kwaliteit is goed

Fam. Monde

Plafondplaten gekocht, misschien zou er iets meer aandacht besteed kunnen worden aan het verpakkingsmateriaal, om de hoeken meer te beschermen. Er zat karton omheen, maar dit was niet genoeg om de... Plafondplaten gekocht, misschien zou er iets meer aandacht besteed kunnen worden aan het verpakkingsmateriaal, om de hoeken meer te beschermen. Er zat karton omheen, maar dit was niet genoeg om de beschadigingen te voorkomen.
Gelukkig konden wij het oplossen door de beschadigde hoeken niet te gebruiken.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goed bereikbaar. Beschadigingen meteen doorgegeven, was geen probleem, foto sturen dan werd het opgelost.

M. Kouwenhoven

Prima ervaring.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ik ben vriendelijk te woord gestaan en heb 2x een staal opgevraagd die ook snel verzonden is. Het enige wat niet nodig is, is de datum en de tijd aan de klant doorgeven waarop de transporteur de... Ik ben vriendelijk te woord gestaan en heb 2x een staal opgevraagd die ook snel verzonden is. Het enige wat niet nodig is, is de datum en de tijd aan de klant doorgeven waarop de transporteur de bestelling bij het magazijn ophaalt. Dit werd door mij per abuis aangezien als de levertijd en datum. De bezorg tijd en datum is voor de klant voldoende en scheelt verwarring. Maar er is een prima product geleverd.

dj van welie

Deskundig advies en snelle levering.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede bereikbaarheid; Goede website; Goede info.

Erik

Beste medewerker,

Beste medewerker,

Nadat we vol lof de bestelling ontvangen konden we eindelijk aan de slag, echter de speciale Staba Clips C3 om het laminaat te bevestigen zaten er niet bij ( verpakking doet vermoeden dat ze erbij zitten). De internetsite geeft ook niet aan dat we ze nodig hebben en we gaan er toch vanuit dat een pakket met de 13 clips is. Dus op Zondag maar niet klussen. Voor frustratie te voorkomen van nieuwe klanten (doe het zelf ) gaarne duidelijk aangeven dat ze er niet bij zitten en dit eventueel op site veranderen. Groetjes Erik.

Reactie Laminaat.nl:

Beste Erik,
Beste Erik,
Jammer dat het voor u niet duidelijk was dat de clips niet inbegrepen zijn in de prijs van de panelen. In de productomschrijving van de Avanti panelen kan u terugvinden welke clips we adviseren voor de montage (CLE3 in dit geval). Ik stuur u even een mailtje om te kijken of we u hier nog in kunnen assisteren.
Fijn dat de producten en levering wel aan uw verwachting voldoen.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
Klantenservice Laminaat.nl

Joz

Prima service. Wat besteld werd is correct geleverd

L Wouters

Tot 2 maal toe laminaat geleverd met fabrieksfout, terug gestuurd maar krijg mijn verzendkosten niet terug.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ja ze spreken niet de waarheid

Reactie Laminaat.nl:

Beste L Wouters,
Beste L Wouters,
We betreuren het dat u onze service als dusdanig ervaart. De PVC tegels die door u besteld werden en volgens u niet conform waren, zijn zowel voor de herlevering als na uw terugzending nagekeken door een productspecialist bij onze leverancier. Hier is uit gebleken dat het product in orde was. Helaas kunnen we uw mening van een fabricagefout daarin dus ook niet volgen en is uw zending vervolgens als een retourzending behandeld.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
Klantenservice laminaat.nl

Een duidelijke website en bestelmogelijkheden en snelle en keurige levering.

goed , kwaliteitsproduct