Peter

Goed geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was eenvoudig de benodigde gegevens te uploaden en ik werd steeds goed op de hoogte gehouden van het proces. Ondanks dat ik de waardestijging van huizen had onderschat, heb ik toch wat van de... Het was eenvoudig de benodigde gegevens te uploaden en ik werd steeds goed op de hoogte gehouden van het proces. Ondanks dat ik de waardestijging van huizen had onderschat, heb ik toch wat van de WOZ waarde afgekregen.

von Scheibler

Mooie prestatie van Kosteloos Bezwaar

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg zonder toelichting van BsGW een WOZ aanslag van 402.000 euro na 267.000 in 2020. Aan de telefoon en nu in de uitspraak lees ik pas de onderbouwing. Ik ga akkoord met 364.000 euro (agv... Ik kreeg zonder toelichting van BsGW een WOZ aanslag van 402.000 euro na 267.000 in 2020. Aan de telefoon en nu in de uitspraak lees ik pas de onderbouwing. Ik ga akkoord met 364.000 euro (agv verbouwing in 2013) en hoger beroep vind ik daarom niet nodig.

Schevers

Prima resultaat

WOZ waarde flink omlaag

Frans Hocevar

Uw benadering was zoals ik het bedoelde.
Bedankt voor de geleverde inspanning uwerzijds.

Beschrijf hier uw ervaring

Hierbij is mijn mening over de woning overgenomen door uw bedrijf. Dit heeft geresulteerd in die mooie verlaging van de WOZ waarde. Door mij zijn alleen enkele foto,'s en beschrijvingen... Hierbij is mijn mening over de woning overgenomen door uw bedrijf. Dit heeft geresulteerd in die mooie verlaging van de WOZ waarde. Door mij zijn alleen enkele foto,'s en beschrijvingen verstrekt.
Toppie.

J.J. Poorte

Correct en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Prima met positief resultaat voor ons

Pieter van der Molen

Na een woz-verhoging van 26,95 % in één jaar, heb ik KosteloosBezwaar gevraagd om te bemiddelen: de gemeemte schroefde daarna de wasrde van €212.000 terug naar €185.000

Beschrijf hier uw ervaring

Ik hoefde niets te doen, alles werd geregeld door KosteloosBexwaar

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Beste Pieter,
Wat fijn dat u tevreden bent en dat we zo'n goede verlaging hebben kunnen realiseren!
Kosteloosbezwaar.nl
Renate

W. Theunissen-Habets

Goed geregeld, ik ben content over het resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

U heeft he bezwaarschrift goed verwoord met een goed resultaat tot gevolg!

Ramon Jansen

Soepel zonder veel poespas

Beschrijf hier uw ervaring

Geen moeilijke vraagstukken doen wat ze zeggen te doen

Strolenberg

Zeer goed, uitstekend werk.

Beschrijf hier uw ervaring

Vakkundig en goed voorberijd bezwaar.

Van de coolwijk

Prettige communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Had er niks van verwacht,dus zo veel leuker het resultaat