Contact met medewerkers
Productkennis van medewerkers
Presentatie van showtuin

Rob Wild

Goed.

Goede, heldere communicatie zowel op kantoor als bij de bezorging. Wat het bedrijf belooft, gebeurt. Zo hoor het.

Geen.

Beste heer Wild,
Bedankt voor de complimenten! Wat een prachtige review!

Neil Burrows

Good store with exelent staff

The store is well equipped with all types of building materials

Kooyman would be perfect if their website was also available in English!

Dear Sir Burrows,
Thank you for your review and tip.

Dick v Drunen

Goed, zoals gewoonlijk

prettig geholpen

lekker zo doorgaan,

Reactie Kooyman B.V:

Beste meneer van Drunen, Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat alles goed verlopen is. Kooyman B.V.

old lion

Beste fam. van Zaal
Dank u wel!

Mets

Zeer prettig geholpen!

Vriendelijk, goed advies en nemen de tijd voor je

Beste heer/mevrouw Mets,
Hartelijk dank voor deze mooie review.

J.Pos Dienstverlening

In november een bestelling geplaatst en er werd niet geleverd, waardeloos ik moest wachten tot er een rit was in de buurt van Den Ilp

Beste heer Pos,
Beste heer Pos,
De eerste bestelling is op een woensdag geplaatst en de volgende werkdag afgeleverd. Helaas hadden wij bij uw tweede bestelling nog geen combinatie rit. Den Ilp ligt op het randje van ons levergebied. Om de transport rendabel te maken zijn wij genoodzaakt kleinere bestellingen in combinatie af te leveren.

Lars van Straten

Bijzonder tevreden

Benaderbaarheid, toegangkelijkheid

Ik kreeg na het bestellen van alle materialen een bevestigingsmail. In de bevestigingsmail kreeg ik te lezen dat een deel van de bestelling niet op voorraad was. Het zou mij helpen dat wanneer ik... Ik kreeg na het bestellen van alle materialen een bevestigingsmail. In de bevestigingsmail kreeg ik te lezen dat een deel van de bestelling niet op voorraad was. Het zou mij helpen dat wanneer ik via de website een bestelling doe, ik direct een melding krijg dat dit niet op voorraad is. Als ik die melding vooraf krijg, kan ik beslissen of ik kies iets anders, of ik accepteer dat het niet op voorraad is. In beide gevallen kan ik dan anticiperen op het project waarvoor deze materialen nodig zijn. Of ik plan de dag dat ik aan het werk kan op een ander moment of ik pas de materialen aan op de klus (indien mogelijk).

Beste Lars,
Bedankt voor uw review!
Beste Lars,
Bedankt voor uw review!
Het klopt dat u op onze website niet kunt zien of een product op voorraad is. Wij hebben een groot assortiment en onze leverancier heeft doorgaans veel materialen op voorraad. Waardoor wij de materialen alsnog snel kunnen leveren.
In uw geval is de bestelling op maandag bij ons ontvangen en op vrijdag is de bestelling afgeleverd.

Jim van Heuven van Staereling

We hebben goede ervaringen, omdat het personeel vriendelijk is en de kwaliteit van de materialen is goed.

Goede materialen en een groot assortiment

Creëer het juiste verwachtingspatroon. We hadden gevraagd om een vroege levering en dat is genoteerd als een wens, maar dat het dan pas om 15.00 uur binnenkomt is wel erg laat. We hebben zelf moeten... Creëer het juiste verwachtingspatroon. We hadden gevraagd om een vroege levering en dat is genoteerd als een wens, maar dat het dan pas om 15.00 uur binnenkomt is wel erg laat. We hebben zelf moeten bellen om te vragen waar het bleef. Had meteen in de ochtend gebeld en gezegd dat een vroege levering niet gaat lukken.

Beste Jim,
Bedankt voor uw mooie review!
Wij gaan uw verbeterpunt zeker terugkoppelen aan onze planning. Zodat zij hier weer scherp op zijn.
Wij proberen zoveel mogelijk rekening te...
Beste Jim,
Bedankt voor uw mooie review!
Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met een voorkeur tijdstip.Tevens kunt u altijd één werkdag voor levering contact opnemen voor een tijdsindicatie.
Veel plezier van uw nieuwe tuin!

Eddy

Prima, goede voorlichting

Kennis van zaken

Beste Eddy,
Bedankt voor uw beoordeling!
Veel plezier met uw nieuwe hek!