Komma

Groendesign Koen Cox bvba

Super tevreden! Wat een spontaan, vriendelijk team - je krijgt gewoon goei zin zelfs in deze rara corona -tijden

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste review Koen!

Kinderopvang Kiekeboe Maarheeze

Wij zijn een zeer tevreden klant. Bij vragen krijg je snel en een vakkundig antwoord, de aanpassingen op de website zijn ook binnen no time gerealiseerd.

Reactie Komma:

Bedankt voor positieve review!

Hans van Leeuwen

Leuk team met een frisse blik op marketing! Top

Bedankt voor je review!

Paul van Casteren

Creatief en meedenkend bureau!

Bedankt Paul!

Erik van Os

Wij zijn erg blij met Komma! Deze pro-actieve, hongerige, nieuwsgierige mensen haalden het onderste uit de kan en hebben ons geholpen met een werkende online strategie.

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review Erik!

Dirk van Tulden

We zijn een zeer tevreden klant bij Komma. Het is prettig samenwerken met dit enthousiaste team!

Reactie Komma:

Bedankt voor de goede review Dirk!

Rian Stevens

Een professioneel, enthousiast en creatief traject. De nodige humor, meebewegen, de juiste woordkeuze, briljant! We zijn geen standaard bedrijf, maar wat hebben ze ons pakkend neergezet. De support... Een professioneel, enthousiast en creatief traject. De nodige humor, meebewegen, de juiste woordkeuze, briljant! We zijn geen standaard bedrijf, maar wat hebben ze ons pakkend neergezet. De support en connectie is een blijvend kado.

Reactie Komma:

Bedankt Rian, leuke review!

Twan van der Heijden

De mensen van Komma hebben ons van A tot Z ondersteund (en nog steeds) bij de opbouw van onze nieuwe website. Ze zijn altijd bereikbaar en praten een taal die ook ik begrijp (dus geen IT taal die... De mensen van Komma hebben ons van A tot Z ondersteund (en nog steeds) bij de opbouw van onze nieuwe website. Ze zijn altijd bereikbaar en praten een taal die ook ik begrijp (dus geen IT taal die niemand snapt..). Toffe mensen waar ik graag mee werk!

Bedankt voor je review!