Komma

~SDO Schoonmaak

Een partner die niet alleen verteld wat ze doen, maar ook daadwerkelijk doen wat ze zeggen namelijk; inspireren om te groeien.

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review!

Switch4u

Komma, niet jouw doorsnee beeld van een bende IT'ers, maar een goedlachse groep die hun kernwaarden Honger, Humor en Helder naleven en nastreven. Zij denken mee en knikken niet gewoon ja omdat jij... Komma, niet jouw doorsnee beeld van een bende IT'ers, maar een goedlachse groep die hun kernwaarden Honger, Humor en Helder naleven en nastreven. Zij denken mee en knikken niet gewoon ja omdat jij denkt te weten wat je wil. Pas wanneer de violen gelijkgestemd zijn, start het traject. Ondanks een strikte planning stellen ze zich flexibel op naargelang er nog verdere ideeën ontwikkelen. De wil om de materie van jouw bedrijf onder de knie te krijgen en de kennis en ervaring die zij meedragen, zullen zonder twijfel bijdragen aan een prachtig resultaat.

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste review!

Boldt

Heldere communicatie van in het begin. dat ze honger hebben, dat merk je direct. samen met hun team hebben wij een geweldig kernwaardetraject afgelegd, tot een spraakmakende website toe!

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste review!

Beerten Bouwmaterialen B.V.

Enthousiast team! Snelle communicatie.

Reactie Komma:

Bedankt voor je leuke review!

ELEO Technologies

Super partij om mee samen te werken. Flexibel, leuke mensen en eindresultaat is top.

Reactie Komma:

Bedankt voor je mooie review!

Goed gevoed & Goed getraind

Toppers zijn het. Ze denken mee en zorgen voor het beste resultaat om je bedrijf online in de spotlights te zetten.

Leuke review, bedankt!

BC

Goed team met goede ideeën. Komen hun afspraken na.

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review!

Franciscaanse Beweging

Snel, vriendelijk en goede service!

Reactie Komma:

Bedankt voor je leuke review!

Beat the Barn

Toen onze vorige websitebouwer te kennen gaf dat hij ging stoppen met zijn activiteiten, moesten we opzoek naar een nieuwe. We hebben Stef de eerste keer ontmoet op BNI NoordLink.
Na de eerste...
Na de eerste afspraak voelde we reeds een klik en hoorde we ook de kennis van zaken die Stef had. Waar we oorspronkelijk dachten om enkel een nieuwe website te maken, is het een hele branding geworden. We dachten al een tijdje over een nieuwe naam maar wisten niet hoe er aan te beginnen en of dat wel een goed idee was. Vanuit Komma hebben ze ons het extra duwtje in de rug en vertrouwen gegeven om toch voor een nieuwe naam, logo en website te gaan. Al vonden we de eerste 2 namen niet zo goed, zijn ze blijven zoeken tot ze een naam en logo vonden waarbij we beiden “Wauw” zeiden. Een stoere, dynamische en uitdagende naam en logo werd het met Beat the Barn.
Ook de website met nieuwe huisstijl ziet er zeer professioneel uit. Overzichtelijk en geeft goesting om te reserveren. Het hele proces van naam, logo, website en uitingen werd in goede banen geleid door Mariëlle, waar we steeds terecht konden met onze vragen en vrij snel een duidelijk antwoord kregen. Met veel trots maken we nu onze naam en logo bekend, met dank aan Arnoud die dit fantastisch heeft gedaan. Op gebied van marketing krijgen we veel ondersteuning van Twan. Al die moeilijke woorden van SEO en SEA maakt hij voor ons begrijpbaar en volgt dit zeer goed op. Ook dank aan allen die achter de schermen hieraan hebben meegewerkt.
Eindelijk hebben we het gevoel dat marketing en branding geen kost is maar een investering is in de toekomst, om nog betere resultaten te halen.

Reactie Komma:

Bedankt voor alle complimenten! Prachtige review!

Europese Jeugdsportdagen

Betrokken, persoonlijk en steen goed!

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste reactie!