Komma

Fitale

Fijne enthousiaste club mee te werken. Laagdrempelig en professioneel! Toppers!!

Reactie Komma:

Bedankt voor je leuke review!

Promic BV

Hele fijne samenwerking met onze Komma 'collega's'

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review!

JHVT - Jacques-Hein Vermolen Trainingen

Mijn samenwerking met Komma begon paar jaar geleden toen ik 'niet meer uit de voeten kon' met mijn toenmalige webbouwer. Komma heeft wat ik miste en nodig had: professionaliteit, vriendelijkheid en... Mijn samenwerking met Komma begon paar jaar geleden toen ik 'niet meer uit de voeten kon' met mijn toenmalige webbouwer. Komma heeft wat ik miste en nodig had: professionaliteit, vriendelijkheid en de broodnodige hands-on mentaliteit met charme en een glimlach.

Reactie Komma:

Mooie review Jacques-Hein, bedankt!

Joris | Glashelder

Al ruim tien jaar samen digitaal op pad. En dat betekent: korte lijnen, heldere afspraken, goeie grappen. Een komma na ieder project, want deze samenwerking smaakt naar meer.

Reactie Komma:

Bedankt Joris, leuke review!

Ankie Ridderstee Ouddorp Duin

Fris en enthousiast team! Helder in communicatie. Bovendien erg vakkundig en 'hongerig' als het gaat om meedenken en werk oppakken. Een dikke 9!

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review Ankie!

Renske Groenen

Bij Komma gaan humor en professionaliteit hand in hand. Gemoedelijke sfeer, oprechte & eerlijke feedback en een nuchtere kijk op hun vak. Ik ben fan.

Reactie Komma:

Leuke review Renske, bedankt hiervoor!

Joost / Rentman

Fijne samenwerking met deze professionele partij! Zaken worden altijd snel opgepakt en ze denken altijd actief mee.

Reactie Komma:

Bedankt voor je leuke review Joost!

FarmFun

Professioneel en meedenkend

Bedankt Patrick!

Henk Beljaars Inzigd

De spontaniteit en creativiteit spatten er vanaf.

Reactie Komma:

Bedankt voor je review Henk!

Groendesign Koen Cox bvba

Super tevreden! Wat een spontaan, vriendelijk team - je krijgt gewoon goei zin zelfs in deze rara corona -tijden

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste review Koen!