Joeri

Ik heb meerdere malen meegemaakt dat betalingen dubbel plaatsvinden of dat er betalingen worden uitgevoerd terwijl de motor al lang verkocht is. Iedere persoon die je telefonisch of per mail spreekt... Ik heb meerdere malen meegemaakt dat betalingen dubbel plaatsvinden of dat er betalingen worden uitgevoerd terwijl de motor al lang verkocht is. Iedere persoon die je telefonisch of per mail spreekt zegt over elk onderwerp iets anders, totaal geen consistentie. Administratief is het een zooitje, want de medewerkers kunnen nooit iets vinden of opzoeken en geven daarna ook nog eens pas vele weken daarna antwoord. Zelf voor simpele vragen is een wachttijd van enkele weken geen uitzondering. En het oplossen van hun administratieve problemen komt er eigenlijk op neer dat je dubbel betaald of zelf alles uit moet gaan zoeken en 5/6 keer met ze aan de lijn moet hangen om alles voor ze uit te kauwen.

Tenslotte nog €11,00 'beëindigingskosten' rekenen ook als je je motor verkoopt, terwijl dit in geen enkele mail of voorwaarden vooraf wordt aangegeven. Dit zijn kosten waar je sowieso aan vast zit, dus bizar en wettelijk gezien niet toegestaan dat ze dat niet vooraf aangeven! Aldus, wat een zooitje en hoofdpijngevers..

Reviewtitel:

Onkundig en administratief zootje, duur

Wilma van Ittersum

Zojuist gebeld om een motor ipv wa naar beperkt casco te verzekeren. Dat is gewoon niet mogelijk als je motor ouder dan 15 jaar is. Een prachtige motor volledig gereviseerd ziet er beter uit dan de... Zojuist gebeld om een motor ipv wa naar beperkt casco te verzekeren. Dat is gewoon niet mogelijk als je motor ouder dan 15 jaar is. Een prachtige motor volledig gereviseerd ziet er beter uit dan de meeste nieuwe motoren. Zelfs met een taxatierapport kan deze niet voor brand en diefstal verzekerd worden. Teleurstellende service waarbij er niet met de klant wordt meegedacht.

Slechte service

H. Haasen

Na 4 probleemloze jaren (KNMV) een andere motor, ondanks verschillende keren contact met KNMV en AON na een dikke week nog niet de juiste verzekering en dekking, vele excuses en beloftes later... Na 4 probleemloze jaren (KNMV) een andere motor, ondanks verschillende keren contact met KNMV en AON na een dikke week nog niet de juiste verzekering en dekking, vele excuses en beloftes later niets op de polis te zien, geen bewijs van verzekering, dus niet rijden. Nooit geweten dat dit soort negeren me zo kan aangrijpen!!!!

Onbegrijpelijk!!!

Bert

De verzekeraar van KNMV neemt gewoon geen contact op en is niet te bereiken, Vandaag een uur in de wacht gezeten en twee maal eruit gegooid toen was het 18:00. Niet aan te bevelen!

Reviewtitel:

Zeer trage afhandeling en geheel geen contact!

P. Saidlou

Zeer slechte klantenservice en dienstverlening. Mijn motor is inmiddels ruim 5 maanden geleden gestolen. Als ik zelf het initiatief niet neem om te bellen/mailen wordt er niks gecommuniceerd over de... Zeer slechte klantenservice en dienstverlening. Mijn motor is inmiddels ruim 5 maanden geleden gestolen. Als ik zelf het initiatief niet neem om te bellen/mailen wordt er niks gecommuniceerd over de voortgang. In de begin fase werd ik zelfs afgepoeierd dat ik maar moest wachten en niet “telkens bellen”. Alles word in de schoenen van de “hoofdverzekeraar” geschoven; de Allianz.
Eerst is het, het onderzoek. Dan is er stormschade geweest en is de werkdruk hoog. Dan zijn er vakantie periodes en kan mijn zaak niet verder behandeld worden in verband met afwezigheid van behandelaar en personeel. Elke keer is er iets. Maar geen verheldering. Ik zou hiervoor begrip hebben als mijn zaak recentelijk in behandeling was genomen, maar na 5 maanden wachten is dit zacht uitgedrukt onacceptabel. Opmerkelijk is dat 5 maanden na dato KNMV de automatische incasso voor de maandelijkse premie nog niet heeft stop gezet, en elke maand keurig afboekt vanaf mijn rekening. Echter behalve excuses geen vooruitgang betreft mijn zaak.
Elke week worden er valse beloftes gemaakt door de medewerkers van de KNMV. Elke week word er belooft dat ik binnen aantal dagen door de “behandelaar” bericht krijg. Echter heeft de behandelaar het te druk. Gezien het feit ik al 5 maanden aan het wachten ben, kunt u zich voorstellen dat “druk” niet het wenselijke antwoord is waar ik genoegen mee neem.

Ik voel mij als klant absoluut niet serieus genomen. Ik voel me meer een “grap” dan een “klant”
Na 5 maanden dagelijks meerdere malen mijn e-mail te controleren, keer op keer geen bericht krijgen, is mijn geduld opgeraakt. KNMV heeft mij sterk het gevoel gegeven dat zij mij traineren en misbruik maken van hun machtspositie.
Ik ben tevens ook lid van de KNMV motor vereniging. Ik was mijn vrienden altijd aan het enthousiasmeren om ook klant te worden bij de KNMV, ik was getrapt in de mooie verhalen en thermen als “van motor rijders voor motor rijders”. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving klant gemaakt bij u. Uiteraard zal ik hen ten zeerste aanraden om spoedig over te stappen naar een andere verzekeraar gezien mijn ervaringen.
Wees gewaarschuwd.

Reviewtitel:

Diefstal motor na 5 maanden nog steeds niet afgehandeld.

Deze verzekeraar is erg duur en opzeggen lijkt onmogelijk. alle opties heb ik geprobeerd: Online opzeggen, telefonisch, per e-mail. Ik heb een uur in de wacht gestaan en toen maar gestopt met... Deze verzekeraar is erg duur en opzeggen lijkt onmogelijk. alle opties heb ik geprobeerd: Online opzeggen, telefonisch, per e-mail. Ik heb een uur in de wacht gestaan en toen maar gestopt met wachten. Wanneer ik voor optie 1 kies(nieuwe verzekering) hoef ik maar 10 minuten te wachten. Helaas wilt deze medewerker mij niet verder helpen.
In mijn ogen zijn dit gewoon oplichters.

opzeggen onmogelijk