Maurice

Vervolgtraject door ARAG niet serieus genomen, en ook niet door KNMV als feedback

Reviewtitel:

KNMV heeft ARAG ingeschakeld om mee te denken met het aansprakelijk stellen van Provincie Gelderland omdat de weg ernstige spoorvorming vertoond. ARAG geeft echter aan dat de tegenpartij goede... KNMV heeft ARAG ingeschakeld om mee te denken met het aansprakelijk stellen van Provincie Gelderland omdat de weg ernstige spoorvorming vertoond. ARAG geeft echter aan dat de tegenpartij goede punten heeft en doet zelf geheel geen onderzoek. Sterker nog: ik heb de tegenpartij gewezen op het gebrekige onderzoek en die kijken nu naar opvolging. Die actie had ik tenminste van ARAG kunnen verwachten, in plaats van een simpele: "We hebben begrip voor U situatie, maar we kunnen niks voor U betekenen". Daar betalen we die mensen toch niet voor? Dan kan ik beter de rechtsbijstand uit de verzekering halen en de rechtswinkel inschakelen. Dan heb je nog een student die wil scoren.

Hans

Afhandeling schade na ernstig ongeluk in Kroatië

Reviewtitel:

Op zich prima. Beetje ondoorzichtig soms.

Herbert

Enquete is veel sneller dan de afhandeling

Reviewtitel:

Het heeft drie weken geduurd voordat de KNMV de schademelding doorstuurde naar de ARAG. aankomende vrijdag, een maand na het schadegeval komt de expert. Daarna zien we verder. Gelukkig is de schade... Het heeft drie weken geduurd voordat de KNMV de schademelding doorstuurde naar de ARAG. aankomende vrijdag, een maand na het schadegeval komt de expert. Daarna zien we verder. Gelukkig is de schade niet dusdanig dat de auto niet kan rijden. Na de expertise ga ik echter eerst op vakantie. Dit is geen reklame!

harold moto guzzi stelvio

Als het moeilijk wordt is het dus weer lastig

Reviewtitel:

op zich prima, maar snel schakelen is lastig, want derden die alleen hun eigen deel ( prima) doen, maar daardoor het grote verhaal kissen en niet tot helpen of oplossen komen en helpen

Theo Silvius

Niet doornemen van de aangifte geeft domme fouten bij de KNVM

Reviewtitel:

Normaal geen problemen, maar het is nogal dom als men de achterkant niet leest bij de schadebehandelaar.
Dan krijg je de situatie: ja meneer, wij wachten op de keuze waar de expert de schade kan beoordelen.
Dat is dan zo dom van die mevrouw, dat ik al twee minuten roep dat het vermeld staat en zij daar op een domme manier blijft doorlullen.
Eindelijk stopt ze dan en kijkt op mijn verzoek toch maar even op de achterzijde van de aangifte.
Oh ja, zegt dan zo'n iemand, sorry hoor, ik zie, heeft mijn collega niet gezien!
Dat durft ze dan ook nog te zeggen.
Kwaliteit is ver te zoeken.

Natasya

Helaas vaak te maken gehad met verschillende antwoorden. Waardoor er verkeerde informatie word verstrekt.

Reviewtitel:

Helaas is onze motor totaal loss verklaard. De medewerkers zijn erg vriendelij geweest aan de telefoon alleen moeten we vaak zelf er achter aan bellen, terwijl hun ons zouden terug bellen en de... Helaas is onze motor totaal loss verklaard. De medewerkers zijn erg vriendelij geweest aan de telefoon alleen moeten we vaak zelf er achter aan bellen, terwijl hun ons zouden terug bellen en de antwoorden die we krijgen zijn niet hetzelfde. Waardoor we nu met meerdere problemen zitten.

John

2 weken later nu ik wacht nog op het aangekondige telefoon gesprek

Normaal gesproken goed

Bart

Teleurstellende ervaring met melding stormschade aan motorfiets

Reviewtitel:

Na aanvankelijke afwijzing van de claim (stormschade) op grond van de KNMI gegevens die KNMV had opgevraagd (het heeft in Dordrecht niet gestormd, uw motor zal wel omgegooid zijn) heb ik specifieke... Na aanvankelijke afwijzing van de claim (stormschade) op grond van de KNMI gegevens die KNMV had opgevraagd (het heeft in Dordrecht niet gestormd, uw motor zal wel omgegooid zijn) heb ik specifieke meteorologische gegevens aangeleverd waarna de KNMV meldde dat "nadere informatie van het KNMI" aangaf dat het inderdaad toch wel had gestormd in mijn woonplaats.
Het verwijzen naar een FOCWA bedrijf om eigen risico te voorkomen is moeilijk gebleken. Een FOCWA aangesloten motorhersteller is niet in mijn omgeving te vinden. Na telefonisch contact met de KNMV niet verder gekomen dan toch maar 100 km enkele reis met kapotte motor te gaan maken. Dus gekozen voor lokale hersteller en eigen risico voor eigen rekening genomen. Nu nog gedoe over de taxatiekosten: de hersteller moet de motor demonteren om een nauwkeurige schadebepaling vast te stelllen en heeft dat als zodanig vermeld bij de taxatiekosten, €150 ex BTW. Dit wordt voralsnog niet vergoed door de KNMV, vreemd. Na telefonisch contact op aanraden van KNMV aparte nota opgehaald bij hersteller zodat de kosten alsnog vergoed zouden worden maar na ruim een week nog niets gehoord, alleen 2 mails (geautomatiseerde mails natuurlijk) om mijn laatste contact met de KNMV te waarderen. Komt onhandig over.

Vespa GTS Nanda

Laat je niet verleiden tot een andere dealer dan je gebruikelijk gaat en tevreden over bent.

Reviewtitel:

Keurig netjes aan de telefoon geholpen. Maar bel geregeld met KNMV om te zorgen dan de schade expert zo spoedig mogelijk langs gaat, anders kan je lang wachten.

Richard

Knmv kan beter communiceren in persoon

Reviewtitel:

Nu twee keer een schademelding ingediend buiten mijn schuld en beroep gedaan op mijn rechtsbijstand.
Het gedeelte van afhandeling bij Knmv gaat onpersoonlijk en digitaal. Moet er zelf achteraan. Na uitbesteding bij CED word ik beter op de hoogte gehouden.