Arjen Kooijman

Vanmorgen online op de KNMV verzekering site geprobeerd te kijken wat de premie wordt voor nieuw te kopen motor. Ik heb nog geen kenteken, maar je kunt zoeken op model. Dat geeft helaas alleen de WA... Vanmorgen online op de KNMV verzekering site geprobeerd te kijken wat de premie wordt voor nieuw te kopen motor. Ik heb nog geen kenteken, maar je kunt zoeken op model. Dat geeft helaas alleen de WA premie. Voor all-risk moet je bellen voor dit model. Ik bel het aangegeven nr: dit nummer is niet meer in gebruik. Ik bel het genoemde nieuwe nr en wordt gevraagd naar mijn gegevens. Als blijkt dat dit via KNMV loopt wordt ik doorverbonden. Als ik mijn vraag herhaal, meldt de nieuwe dame dat ik verkeerd ben doorverbonden. Ze verbind me weer door. De heer die opneemt vertelt me dat er zonder kenteken geen premie kan worden gegeven. Als ik uitleg dat dit op de KNMV site wel kan, kijkt hij met me mee en komt hij tot hetzelfde ount waar ik was gebleven. Vervolgens doet hij z’n best om toch aan een all-risk premie te komen intern te bellen (hiervoor dank). Hij vangt echter bot en kan toch geen premie geven. Na opgehangen te hebben, lukt dit me gelukkig wel bij een andere verzekeraar.

Moeizaam en zonder resultaat

ontevreden klant

Schadevrije jaren ingenomen, polisvoorwaarde zou anders doen vermoeden.
Ze hebben het continu over overmacht bij fietser/voetganger. in hun voorwaarde staat NIETS over overmacht.

Misleidende Polis voorwaarde

Arjan

Motor verkocht en verzekering opgezegd. Ben nu ruim 2.5 week bezig aandacht te vragen voor dit simpele verzoek. Onzin reacties van “ wordt binnen 4 werkdagen afgehandeld” zijn ze wel goed in en... Motor verkocht en verzekering opgezegd. Ben nu ruim 2.5 week bezig aandacht te vragen voor dit simpele verzoek. Onzin reacties van “ wordt binnen 4 werkdagen afgehandeld” zijn ze wel goed in en premie afschrijven.

Reviewtitel:

Verzekering opzeggen wordt moeilijk gemaakt

Tony

Een keer was de accu van mijn motor dood. Ik weet niet met wie ze een contract hebben afgesloten om de wegenwacht te regelen maar het duurde mij in totaal 4.5 uur voordat ik eindelijk was... Een keer was de accu van mijn motor dood. Ik weet niet met wie ze een contract hebben afgesloten om de wegenwacht te regelen maar het duurde mij in totaal 4.5 uur voordat ik eindelijk was geholpen.

Vervolgens hebben ze mijn lidmaatschap automatisch verlengd terwijl ik telefonisch nadrukkelijk heb aangegeven dat ik dat niet wil. Dit was nog helemaal aan het begin toen ik de lidmaatschap had afgesloten.

Spoel door naar een jaar later en ik krijg een aanmaning. Er werd zelfs direct gedreigd met een incasso bureau. Ik heb per mail contact geprobeerd te leggen - duurde enkele dagen voordat ik een antwoord kreeg en het was zo een koude "wij geven geen fuck om jou" antwoord.

Gelukkig heb ik nooit een ongeluk gehad dus ik weet qua kosten dekken niet wat ik van hen kan verwachten (ik schat nu dat de klantenservice net zo slecht zal zijn) maar als je als motorrijder op zoek bent naar een nieuwe verzekeringsmaatschappij, zou ik deze afraden alleen om het feit dat ze duidelijk kenbaar maken niets om jou als klant te geven.

Reviewtitel:

Oplichters en vreselijke klantenservice.

hardware inkoop

3 maanden 3 motoren verzekerd bij KNMV 1 motor moest nog een formulier worden beter worden ingevuld, dit gedaan en opgestuurd.
helaas niet ontvangen door KNMV.

opnieuw verstuurd en...
helaas niet ontvangen door KNMV.

opnieuw verstuurd en hierop geen reactie gekregen, ervan uitgegaan dat alles in orde was (net als de andere motoren)

4 weken terug een bericht van RDW, motor nog niet verzekerd, ik mail verstuurd naar het KNMV, bericht terug gekregen dat deze (oude motor) niet casco kon worden verzekerd, geen probleem voor mij,

Mail beantwoord dat ik graag een verzekering wil, en hoe deze wat gedateerde motor verzekerd is niet belangrijk is.

Geen reactie gekregen, er van uitgaand dat alles in orde was (ja mijn fout uiteraard)

Gisteren 400 Euro boete CJIB in de bus...... amai wat een geld.

3 verschillende personen gesproken van KNMV in 3 maanden tijd, en niemand kreeg het voor elkaar deze motor te verzekeren.

KNMV gebeld gisteren en kreeg te horen dat mijn voice mail was ingesproken 2 weken geleden.

in plaats van op mijn mail te reageren is een voicemail ingesproken die ik gemist heb, en helaas niet terug kan vinden in mijn voicemailbox.

Totaal emotieloos gesprek, konden mij niet verder helpen, en indirect werd mij verteld dat het volledig mijn schuld was.

Ik kreeg een dikke middelvinger helaas.

Uiteraard al de verzekeringen die ik had opgezegd bij KNMV, en naar de ANWB gedaan, een stuk makkelijker, zelfde prijs, en geen enkel probleem om de motor te verzekeren.

Slechte Service, Onduidelijk, Laks.

Reviewtitel:

Knmv motor niet verzekerd.

Schouten

Twee jaar geleden een motor verzekering bij de KNMV verzekerd
ben v/a 2007 tot 2028 bij andere partij verzekerd geweest.
Toen ik mijn motor in 2018 onder bracht bij de KNMV / AON dacht dat...
Twee jaar geleden een motor verzekering bij de KNMV verzekerd
ben v/a 2007 tot 2028 bij andere partij verzekerd geweest.
Toen ik mijn motor in 2018 onder bracht bij de KNMV / AON dacht dat alles tot in de puntjes geregeld was.
Toen ik twee weken terug een andere auto kocht en mijn oude omzette naar mijn nieuwe bleken ineens mijn schade vrije jaren niet meer te kloppen van de auto.
Bij navraag heeft de KNMV / AON mijn schade vrije jaren van de motor uit het Roy data systeem gehaald en mijn auto schade vrije jaren er voor gebruikt.
Ze gaven na ruim 3 uur 30 minuten bellen in aantal dagen idd toe dat ze deze verwijderd hebben maar zetten ze niet terug.
Grote schande dat dit zonder mij te berichten is gebeurd.
KNMV / AON maakt de fout maar doen helemaal niks voor de klant
Die volledig in zijn recht staat.
De premie is ook nog met €4,- verhoogd.
Denk dat de rechtsbijstand er maar aan te pas moet komen.

Motor verzekering

Peter Theunissen

Zeer zeer zeer slecht

Wa casco

Ton Peters

Heb mijn verzekering opgezegd omdat ik ergens anders goedkoper terecht kon. KNMV brengt alsnog bijna €12,00 in rekening om op te zeggen. Als reden werd opgegeven dat de RDW kosten in rekening... Heb mijn verzekering opgezegd omdat ik ergens anders goedkoper terecht kon. KNMV brengt alsnog bijna €12,00 in rekening om op te zeggen. Als reden werd opgegeven dat de RDW kosten in rekening brengt. Je begrijpt het al. De RDW brengt niets in rekening. Stuur een mail hierover en hoor niets. Schrijven wel die € 12,00 af. Lekker klantvriendelijk!! Laatste keer verzekerd bij de KNMV.

Zeer slecht