Bayan

Uitstekend!

Zeer deskundig en klantvriendelijke installateurs! breng de complimenten over zouden wij zeggen!

De pinautomaat was verouderd waardoor de installateurs hoopten dat er nog gepind kon worden. Dit lukte nog net op de accuspanning van het oude apparaat. Dit zou toch niet hoeven denken wij.

Goede info. goede levering veiligheid maatregels. vriendelijke medewerkers. goede service tot aan het deur leveren.

nvt

kosten van het vast zetten van kluis zijn behoorlijk hoog.

Vakkundig en prettig zaken mee te doen.

Informatie, snelle levering.

Nee

Nette organisatie met goede service. Vriendelijke en meedenkende medewerkers die doen wat ze beloven.

Vriendelijke en servicegerichte medewerkers, vlotte levering en duidelijke communicatie

Zeer prettig

Ze weten van aanpakken

Nvt

Gerald

Zo als het hoort.....

Uitermate goed geholpen bij de keuze van een kluis. Vakkundig onze oude kluis verwijderd. De nieuwe op tijd geleverd en voorzien van een elektronisch slot. Uniek is dat ze de kluis naar een etage... Uitermate goed geholpen bij de keuze van een kluis. Vakkundig onze oude kluis verwijderd. De nieuwe op tijd geleverd en voorzien van een elektronisch slot. Uniek is dat ze de kluis naar een etage brengen en bij ons ook nog eens de oude kluis verwijderd hebben.... Prima service.

Uitleg over het elektronisch slot hadden handig geweest. Nu moesten wij alles uit een boekje halen. (maar daar is op zich ook niet heel veel mis mee) Maar staat gewoon iets netter.

Zware kluis gekocht met elektronisch slot, maar ik wilde hem op een verdieping hebben. Alleen Kluiszorg doet dit!

Een kluis van 163 kilo wordt zeer professioneel een trap met een bocht op gebracht! En daar goed verankert!

Nee, prima service!

Administratiekantoor Van Deuveren en Blankestijn

Kluis besteld en de levering geheel volgens afspraak. Prima communicatie.

Anne

Zeer klantvriendelijk, en de service was uitstekend. De website ziet er betrouwbaar uit en is duidelijk. Netjes van te voren telefonisch contact gehad voor het maken van een afspraak voor de montage... Zeer klantvriendelijk, en de service was uitstekend. De website ziet er betrouwbaar uit en is duidelijk. Netjes van te voren telefonisch contact gehad voor het maken van een afspraak voor de montage van de kluis. De sterke mannen voor de montage brachten de zware kluis vakkundig naar boven. Over het algemeen een zeer positieve ervaring gehad met Kluiszorg Nederland. Zeker een aanrader!!

- Klantvriendelijkheid
- Website
- Vakkundigheid
- professionaliteit

Anita

Via site vakkundig advies gekregen. Na bestellen en betalen werd kluis snel en probleemloos geleverd. De mannen hebben hem prima geplaatst en verankerd. Prettig zaken doen zo!

Vakkundig advies.
Snel en probleemloos geleverd.