Leuke activiteit, fijne ontvangst en begeleiding. Sommige punten in de route glad door de regen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review! Heel leuk om te horen dat jullie het leuk vonden in Dordrecht! 😊

Leuke activiteit maar begeleiding kan beter. Duurde meer dan half uur om alle pakken aan te doen en gaat allemaal af van de klimtijd. In de stromende regen was er weinig begeleiding te vinden in het... Leuke activiteit maar begeleiding kan beter. Duurde meer dan half uur om alle pakken aan te doen en gaat allemaal af van de klimtijd. In de stromende regen was er weinig begeleiding te vinden in het bos.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review. De instructie van het klimmen duurt altijd ongeveer 30 minuten, dit wordt ook duidelijk vermeld op onze website. Als het niet druk is, is er ook de mogelijkheid om in overleg... Bedankt voor je review. De instructie van het klimmen duurt altijd ongeveer 30 minuten, dit wordt ook duidelijk vermeld op onze website. Als het niet druk is, is er ook de mogelijkheid om in overleg nog een route extra te klimmen, hier denken we graag in mee! Wat betreft het toezicht, zoals je hebt kunnen ervaren is het een groot terrein. Hierop moeten meerdere routes in de gaten gehouden worden en lopen dus collega's rond over het hele terrein. Hierdoor kan het voorkomen dat er niet direct iemand bij de betreffende route is om te helpen. Maar door de porto's is er altijd iemand zo snel mogelijk om hulp te bieden waar nodig. Hopelijk hebben de kids wel kunnen genieten van het klimmen, ondanks de regen!

We hebben ons zeer goed vermaakt. In 3 uur hebben we 4 toffe routes geklommen, en daarna waren we ook wel uitgeklommen.

We zouden het fijn vinden als kinderen en volwassenen apart...

We zouden het fijn vinden als kinderen en volwassenen apart instructie kregen, dan hadden we al een stuk sneller kunnen beginnen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je bericht en wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Je suggestie over aparte instructies voor kinderen en volwassenen hebben we al wel eens eerder gehoord. Waar je in de... Bedankt voor je bericht en wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Je suggestie over aparte instructies voor kinderen en volwassenen hebben we al wel eens eerder gehoord. Waar je in de praktijk tegenaan loopt, is dat het ene kind niet het andere is. We proberen op locatie al zo goed mogelijk in te spelen op de groep die er is en als de mogelijkheden er zijn, zullen we zeker kijken of opsplitsen mogelijk is. Hopelijk tot een volgende keer!

Highly recommended!

👍 thanks!

Moniek Driessen

Super personeel en mooi opgezet allemaal erg overzichtelijk

Super fijn!

Superleuke routes en leuke medewerkers! We waren iets te laat maar mochten gewoon aansluiten bij een volgende introductieronde :)

👍

Ivo

Alles routes gedaan. De zwarte route had ik persoonlijk toch wat onderschat. Heb het net gered maar scheelde niet veel of ik had hulptroepen in moeten schakelen. Maar het was super leuk. Mijn... Alles routes gedaan. De zwarte route had ik persoonlijk toch wat onderschat. Heb het net gered maar scheelde niet veel of ik had hulptroepen in moeten schakelen. Maar het was super leuk. Mijn kinderen vlogen echter zonder problemen over de routes.

Kanjer! De zwarte route is inderdaad vrij uitdagend 💪