Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Arnold van der Linden

Redelijk positief. Echter door Corona was een bezoek op locatie niet mogelijk en is alles via beeldbellen verlopen.
Dit werkt wel maar is toch anders.

Verder bleken de monteurs niet ingelicht te zijn van de afspraken die tijdens het telefonisch gesprek gemaakt zijn.
Monteurs komen ook een beetje chaotisch over. Mede als niet het gewenste gereedschap bij zich hebben of stuk is.
Zo konden ze geen flensen draaien aan de leidingen omdat het gereedschap kapot was. Ook waren de pijpensnijders bod. Ze hadden maar 1 trap voor binnen terwijl ze er 2 nodig hadden. Dus gelukkig kon ik er eentje uitlenen. Ook iets simpels als tie wraps hadden ze niet.
Ook mogen ze wel netter werken. Zo hadden ze een stofzuiger bij zich, maar na 5 gaatje boren werd die niet meer gebruikt. Jammer om er zo een stofbende van te maken, en er vervolgens doorheen te lopen en mee te slepen door het huis.

Het is wel opletten bij het goedkeuren van de offerte, want dit wordt tevens je factuur, ongeacht de verbruikte materialen na installatie.

Onderhoudscontracten zijn erg duur.
Incidenteel onderhoud voor 1 buitenunit en 2 binnenunits kost €180.
In een contract voor eens per 2 jaar onderhoud is dat €260.
Ik zou zeggen dat een contract voordeliger moet zijn omdat je dan klanten kan binden en extra service kan bieden.

Uiteindelijk was mijn unit snel geleverd en gemonteerd nadat ik de bestelling heb geplaatst.
In eerste instantie was de afspraak ingepland voor 5 weken later, Maar omdat de unit op voorraad was is de installatie de volgende week al uitgevoerd.

Goedkoper dan veel concurrenten.
Snelle levering.

Beter materiaal en gereedschap voor de monteurs.
Zorgen voor een realistische factuur die gebaseerd is op de verbruikte materialen.
Monteurs mogen wel netter werken. Dus de stofzuiger gebruiken die ze bij zich hebben tijdens het boren.

Score voor KliMate - Kwaliteit in comfort: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Levering en installatie airco.