Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
8.3/10
8.3/10
Prijs van kitwerk

Binnen een week een afspraak en goed kitwerk (natuursteen) met flink wat keuze in kleur

R Meijer

Badkamer

slecht in terugbellen, soms onbereikbaar, lange wachttijden

Reactie Kitvoegen.nl:

wegens de enorme drukte na en in de kerstvakantie, gaat er dan ook weleens wat mis en kunnen we niet gelijk op alle plaatsen tegelijk wezen.
En wegens de drukte moet er ook weleens aan de telefoon gewacht worden.
Daarom adviseren wij ook altijd even een mailtje te doen en uw telefoonummer achter te laten.
Dan wordt u zo snel mogelijk weer teruggebeld.

piet huizer

Mijn badkamer laten doen vorig jaar.zeer tevreden alles mooi en strak voor mooie prijs.

Klantvriendelijk en snel geholpen

Ik heb mijn douche laten kitten door Kitvoegen.nl
Snelle service, goed werk, vriendelijke medewerker. De volgende kit-klus laat ik weer door Kitvoegen.nl doen.

Snelheid!

Maandags gemaild voor een offerte en of op korte termijn badkamer gekit kon worden. S'middags prijs doorgekregen en woensdag konden ze al komen :-). Prijs was zeer goed dus woensdag kwam iemand om...

Duidelijke communicatie omtrent prijs en afspraak maken.
Kitter ging zeer vakkundig en netjes te werk.

Snelle reactie, correcte medewerkers, keurig werk afgeleverd tegen een reële prijs

Goed werk, snel geleverd

De schriftelijke communicatie zou verbeterd kunnen worden

Ben van Alst

Snel, uitstekend en vriendelijk.
Ben zeer tevreden, aanrader voor anderen.

Goede ervaring, snel en netjes

Gunnink

We hebben verschillende bedrijven benaderd. Met name de bereikbaarheid en bereidwilligheid (komend vanuit Z- Holland naar de Duitse grens), ervaren we als zeer klantvriendelijk. Con-collega uit...

gehele doorlooptijd van offerte aanvraag tot het kitten verliep snel. Bereikbaarheid van de contactpersoon was goed.