Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Kooistra Verbouw

Prima bedrijf, voordeel is dat jullie snel kunnen schakelen.

snel kunnen komen

Van Gulik, Woerden

Goede ervaring, vakwerk, hoewel we de prijs van tevoren wisten vind ik het wel aan de hoge kant.
Het is één prijs, of je zoals wij, 8 meter of bijvoorbeeld 20 meter laat kitten.

het uitvoeren (vakwerk) kan m.i. niet verbeterd worden.

dienstverlening is al prima.

Wolf

Kitwerk kon de volgende dag al uitgevoerd. Erg aardige en kundige kitter.
Hij heeft prima werk afgeleverd

Werk is snel en goed uitgevoerd.

Bijzonder prettig, snelle service, vakwerk, vriendelijk personeel en net nog even een extra kitrandje meenemen.

Geruisloos en schoon gewerkt.

Axxiauto Sjaak Melissant

Prettig zaken doen met KITVOEGEN.NL

Alles wat hier gebeurt is perfect ! Begeleiding, uitvoering, management. Top bedrijf wat afspraken nakomt. Ik kan geen punt van kritiek bedenken.

Geen verbeterpunten

Ron Berkhout, Pelican Rouge Coffee Roasters

Kort, dat is best moeilijk, zal mijn best doen. Zij nemen initiatief als ze aan het werk zijn in je bedrijf, waar nodig met overleg.
Zeer vakkundig, snel en uiterst correct en prettig in de...
Zeer vakkundig, snel en uiterst correct en prettig in de omgang met de eigen medewerkers van ons bedrijf. Daarom komt kitvoegen ook regelmatig terug.

Het sterkste punt is, dat er geen verbeterpunten zijn.

Binnen een week een afspraak en goed kitwerk (natuursteen) met flink wat keuze in kleur

R Meijer

Badkamer

slecht in terugbellen, soms onbereikbaar, lange wachttijden

Reactie Kitvoegen.nl:

wegens de enorme drukte na en in de kerstvakantie, gaat er dan ook weleens wat mis en kunnen we niet gelijk op alle plaatsen tegelijk wezen.
En wegens de drukte moet er ook weleens aan de...
En wegens de drukte moet er ook weleens aan de telefoon gewacht worden.
Daarom adviseren wij ook altijd even een mailtje te doen en uw telefoonummer achter te laten.
Dan wordt u zo snel mogelijk weer teruggebeld.