Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Ron Berkhout, Pelican Rouge Coffee Roasters

Kort, dat is best moeilijk, zal mijn best doen. Zij nemen initiatief als ze aan het werk zijn in je bedrijf, waar nodig met overleg.
Zeer vakkundig, snel en uiterst correct en prettig in de...
Zeer vakkundig, snel en uiterst correct en prettig in de omgang met de eigen medewerkers van ons bedrijf. Daarom komt kitvoegen ook regelmatig terug.

Het sterkste punt is, dat er geen verbeterpunten zijn.

Binnen een week een afspraak en goed kitwerk (natuursteen) met flink wat keuze in kleur

R Meijer

Badkamer

slecht in terugbellen, soms onbereikbaar, lange wachttijden

Reactie Kitvoegen.nl:

wegens de enorme drukte na en in de kerstvakantie, gaat er dan ook weleens wat mis en kunnen we niet gelijk op alle plaatsen tegelijk wezen.
En wegens de drukte moet er ook weleens aan de...
En wegens de drukte moet er ook weleens aan de telefoon gewacht worden.
Daarom adviseren wij ook altijd even een mailtje te doen en uw telefoonummer achter te laten.
Dan wordt u zo snel mogelijk weer teruggebeld.

Van den ban autobanden

Mijn badkamer laten doen vorig jaar.zeer tevreden alles mooi en strak voor mooie prijs.

Klantvriendelijk en snel geholpen

Ik heb mijn douche laten kitten door Kitvoegen.nl
Snelle service, goed werk, vriendelijke medewerker. De volgende kit-klus laat ik weer door Kitvoegen.nl doen.

Snelheid!

Maandags gemaild voor een offerte en of op korte termijn badkamer gekit kon worden. S'middags prijs doorgekregen en woensdag konden ze al komen :-). Prijs was zeer goed dus woensdag kwam iemand om... Maandags gemaild voor een offerte en of op korte termijn badkamer gekit kon worden. S'middags prijs doorgekregen en woensdag konden ze al komen :-). Prijs was zeer goed dus woensdag kwam iemand om de badkamer dus te kitten. De kitter was er op de afgesproken tijd en heeft onze badkamer echt heel netjes en vakkundig afgekit. We zijn er heel erg blij mee. Als we weer es een kit-klus hebben, zullen we zeker weer kitvoegen.nl inschakelen.

Duidelijke communicatie omtrent prijs en afspraak maken.
Kitter ging zeer vakkundig en netjes te werk.

Snelle reactie, correcte medewerkers, keurig werk afgeleverd tegen een reële prijs

Goed werk, snel geleverd

De schriftelijke communicatie zou verbeterd kunnen worden

Ben van Alst

Snel, uitstekend en vriendelijk.
Ben zeer tevreden, aanrader voor anderen.

Goede ervaring, snel en netjes