Omgaan met klachten
Prijs van kitwerk
8.2/10

Ad Verhoeven

Vriendelijke mensen

- Na goedkeuring offerte stonden ze binnen 2 dagen op de stoep.
- Kitwerk erg netjes
- Vriendelijke mensen

Ondanks dat het telefonisch doorgesproken was, kon toch het bad niet opnieuw worden gekit, omdat hij er dan doorheen zou steken. In plaats daarvan (ongevraagd, maar wel heel netjes) de vloer gekit

S. Bodamer te Zandvoort

Ik heb zeer goede ervaring met kitvoegen.nl. De kitter was netjes op tijd.Verzaakte met niets. Deed over niks moeilijk en gaf goed advies qua kleursteling. Het kitwerk is SUPER MOOI STRAK gedaan. Ik... Ik heb zeer goede ervaring met kitvoegen.nl. De kitter was netjes op tijd.Verzaakte met niets. Deed over niks moeilijk en gaf goed advies qua kleursteling. Het kitwerk is SUPER MOOI STRAK gedaan. Ik heb de kitter zelf een fooitje gegeven daar hij ook erg vriendelijk was. Vanwege het goedgeleverde werk zal ik vrienden en familie kitvoegen.nl aanraden. Binnenkort zal ik kitvoegen.nl nogmaals vragen mijn laminaat rondom af te kitten.

Snel, op tijd, werkte door, zeurde niet zoals het gros van de aannemers wel doet, kitwerk is super strak.

Herkenbare bedrijfskleding, zoals een overall en t-shirt zou nog professioneler overkomen.

marjoke de koning

Lekkage badkamer veroorzaakt door oude loslatende kit.
Kitvoegen.nl gebeld en mede door snel handelen erger voorkomen.

snel afspraak inplannen, uitermate klantvriendelijk.
Ook de extra aandacht aan de douchedrain was uitermate belangrijk.
Die zit nu met epoxy afgevoegd.

geen enkele

yvonne vd brink

Snel een afspraak en vriendelijke man aan de telefoon.

snelle planning

misschien de prijs, maar vakmanschap is niet goedkoop

Prima service, zowel telefonisch als de kitter zelf. Wel apart dat de (stink)lucht na het kitten al 3 dagen blijft hangen.

snel uitvoeringswerk, complimenten

Niet verwacht dat er een stinklucht blijft hangen (al 3 dagen)

Onze badkamer had nieuwe kit nodig. Peter en Leen van Kitvoegen.nl hebben ons uitstekend geholpen.

Communicatie, vriendelijkheid, snelheid

Kunnen pinnen i.p.v. contant betalen

Marloes Jaspers

Om 8.00 u afspraak, om 9.30 u gebeld dat er nog niemand is geweest. Terug gebeld dat er fout in planning zat en werd weer terug gebeld tussen 12en 13 u zou er iemand komen. Gelukkig kwam er ook... Om 8.00 u afspraak, om 9.30 u gebeld dat er nog niemand is geweest. Terug gebeld dat er fout in planning zat en werd weer terug gebeld tussen 12en 13 u zou er iemand komen. Gelukkig kwam er ook iemand om 12.00 u. Ik vul onderstaande in de dag dat er dus iemand is geweest en onder voorbehoud want of het daadwerkelijk goed is weet ik pas over een tijdje.

Normaal, verstaanbaar en goed begrijpbaar personeel.

Hamer en beitel werd aan mij gevraagd? Waarom niet een bus vol gereedschap bij?!
Betere controle planning.
Overleg kleurafstemming vooraf ipv achteraf behalve kit putje is vooraf overlegd

Ingrid van Duren

Positief, vlotte reactie op aanvraag offerte, goede vakman

Ton de Jong

Goede afspraken gemaakt, kitter was er op tijd en heeft puik werk afgeleverd, aanbeveling waard.

Gerda

Afspraken maken ging moeilijk, maar de kitter was vakkundig en vriendelijk en heeft goed werk geleverd.