Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

M. Francke / Raab Karcher Middelburg

Een onderaannemer die kwalitatief altijd goed scoort.

Kwaliteit is een sterk en balengrijk punt

Prijzen voor kleine klusjes kunnen beter.

sandra de waal

Wij belde op maandag en op dinsdag stond er al een kitter om 7.00 voor de deur..
Super service en vriendelijke mensen.

super snel een afspraak gemaakt

Vermeulen

Zeer klantvriendelijk bedrijf, komen 100% na wat ze beloven. Daarnaast krijg je superstrak kitwerk voor een zeer redelijke prijs. Na de badkamer is bij ons binnenkort de keuken aan de beurt, dan... Zeer klantvriendelijk bedrijf, komen 100% na wat ze beloven. Daarnaast krijg je superstrak kitwerk voor een zeer redelijke prijs. Na de badkamer is bij ons binnenkort de keuken aan de beurt, dan mogen ze zeker weer komen kitten.

Klantvriendelijk
Professioneel
Vakkundig

F. Otte

Houdt zich niet aan afspraken

Het voegen is netjes gedaan

Geeft steeds afwijkende informatie door; wijzigt zijn afspraken 1 uur van te voren en 1 dag van te voeren (dus tweemaal voor 1 afspraak). Is onacceptabel.

Reactie Kitvoegen.nl:

Deze meneer Otte heeft ons benaderd om zijn oude BUITEN-zwembad door ons te laten afkitten.
Omdat wij kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan hebben wij deze meneer een dag van te voren gebeld omdat ze meer dan 80% regen op gaven de betreffende dag van uitvoering en je dan geen BUITEN-zwembad af kan kitten.
Omdat meneer Otte niet wou wachten met het water eruit te laten moesten wij dit strak tussen de buien door plannen, helaas kan je tegen het weer niet vechten.
Omdat meneer Otte niet kon wachten met het water er uit te laten, zijn wij zelfs met een Waadpak te werk gegaan om deze meneer toch van dienst te kunnen zijn, na 10.00 uur in de morgen omdat meneer Otte ervoor een andere afspraak had.
Echter is het dan jammer dat meneer Otte niet helemaal tevreden is over onze communicatie.

Kitwerk in de badkamer

D. Verbeek

Badkamer kitten

de kleur van de kit is vooraf moeilijk in te schatten. Uiteindelijk had ik liever een donkerdere kit rondom de vloer gehad.

G.J. Flipse

Afkitten badkamer

vakwerk, vriendelijk personeel, komt afspraken na

Prettige en snelle service; achteraf was het beter geweest op lokatie te komen kijken ivm afspraken over hoe uitvoerig precies moet zijn

snelheid vriendelijke werkers

zie boven uiteindelijk toch iets te veel haast waardoor kwaliteit afwerking onder druk is komen te staan

John Kokshoorn

Geweldig bedrijf, levert wat ze beloven.

Komen afspraken na, mooie afwerking.

Zo blijven doorgaan!

Mr. Connect

Kitvoegen.nl is uitstekend bedrijf op het gebied van kit en kitvoegen aanleggen .
Met een schat aan ervaring en goede service moet je eigenlijk gewoon bij kitvoegen.nl zijn .

Top service met hoogstaande producten .