Fleur Bronkhorst

Ik ben onlangs naar een tweedehandskleding beurs geweest in Enschede. De medewerkers waren erg vriendelijk, complimenten aan hen. Ik vond de selectie kleding alleen niet heel geschikt voor het... Ik ben onlangs naar een tweedehandskleding beurs geweest in Enschede. De medewerkers waren erg vriendelijk, complimenten aan hen. Ik vond de selectie kleding alleen niet heel geschikt voor het komende seizoen. Ik miste t-shirtjes, topjes, korte broeken, rokjes en jurkjes.
Ook vond ik de kwaliteit soms erg matig: veel kleding was vaal en verwassen. Wel leek het allemaal heel te zijn.

J. Hanssen

Leuk en overzichtelijk opgezet.
Kleding vond ik tuttig en zag ook te vaak gaten in de kleding.
Maar geef het nog een kans.

2x geweest, eerste keer veel leuke kleding gevonden, tweede keer wat minder helaas, veel was al in een wat
mindere staat.

Bridget Hendriks

Maar 1 kraam ipv meerdere en kleding die vies of kapot was. Daarnaast was de rest ook niet gesorteerd waardoor je niet wist welke maar het was. Gelukkig wel gezellige sfeer.

Yoy Van Lunenburg

Leuk evenement voor een goede prijs.
Love tweedehands maar dingen waar vlekken op zitten of gaten in zitten vind ik jammer.. dat viel me deze keer meer op dan de vorige keer.

Stephanie Bosch

Weinig keus, ook in maten

jaciara almeida

Redelijk

Einde van de dag; mega bende en rondlopen met de vraag; tot wanneer mag je iets "vintage" noemen.

Bregje Stuart

Rommelige indeling en echt oude, versleten kleding. Compleet niet mijn smaak. Voor mijn gevoel kwam de kleding zo uit een kledingcontainer